Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2020: Godina za nama bila je RESET i povratak na suštinski važne vrednosti!

Marketing mreža pokrenula i ove godine seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Bekčić, direktor i suosnivač agencije Chapter 4.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
S obzirom na to kakva je godina bila, a posebno u kakvim smo okolnostima radili i stvarali bez prestanka, mislim da je struka baš zablistala. Primera je mnogo. Iz ugla Chapter 4 agencije, godina je bila ispunjena solidarnošću i izvanredno kreativnim projektima koji su osmišljeni u praktično najtežim okolnostima. U ovoj godini smo osvojili i PRiZnanje DSOJ za najbolju PR agenciju u kategoriji malih i srednjih agencija, što je dodatna, nezavisna potvrda kako i ja vidim naš rad, čak i u doba velikih izazova. Usled globalne finansijske krize 2008. naučili smo da budemo kreativni uz mnogo manje budžete. 2020. godina je bila neki RESET, povratak na suštinski važne vrednosti.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Ove godine bih reč LOGO definitivno zamenila odgovornošću, dakle RESPONSIBILITY. Odgovornost smo na svakodnevnom nivou demonstrirali i mi i klijenti, na ličnom i profesionalnom planu, ali i ka društvu, kroz podršku zdravstvenom sistemu i najugroženijima. Uostalom, i Marketing mreža je odličan primer odgovornosti, posebno ove godine i zaslužuje sve pohvale.

Kako biste ocenili međuljudske odnose u PR industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Solidarnost nije pitanje struke već osvešćenosti pojedinca. Evo kako ja razmišljam: ako već ciljamo da budemo najbolji u onome što radimo, onda te atribute treba da živimo, a ne da ih demonstriramo selektivno. Pored PRiZnanja DSOJ, ove godine smo dobili i nagradu Srpskog filantropskog foruma i Fonda B92 za pomoć tokom pandemije. Izuzetno sam ponosna što je Chapter 4 PR tim bio toliko angažovan i posvećen i društvu i klijentima.

S druge strane, radujem se i tuđem uspehu, jer želim da budemo dobri na visoko-razvijenom tržištu, u uslovima jake konkurencije i visoke svesti o važnosti i odgovornosti komunikacije.

Na skali od 1 do 10 – koliko je PR danas cenjena struka u Srbiji? 
Po mom mišljenju – 10. Radimo sa klijentima koji itekako vrednuju struku odnosa s javnošću – razumeju značaj i na našu podršku računaju u svojim poslovnim planovima. Pandemija je to samo dodatno potvrdila.

Od 2021. očekujem…
Dobro zdravlje, odgovornost, solidarnost i napredak.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!