today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2020: Godina za nama bila je RESET i povratak na suštinski važne vrednosti!

Marketing mreža pokrenula i ove godine seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Bekčić, direktor i suosnivač agencije Chapter 4.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
S obzirom na to kakva je godina bila, a posebno u kakvim smo okolnostima radili i stvarali bez prestanka, mislim da je struka baš zablistala. Primera je mnogo. Iz ugla Chapter 4 agencije, godina je bila ispunjena solidarnošću i izvanredno kreativnim projektima koji su osmišljeni u praktično najtežim okolnostima. U ovoj godini smo osvojili i PRiZnanje DSOJ za najbolju PR agenciju u kategoriji malih i srednjih agencija, što je dodatna, nezavisna potvrda kako i ja vidim naš rad, čak i u doba velikih izazova. Usled globalne finansijske krize 2008. naučili smo da budemo kreativni uz mnogo manje budžete. 2020. godina je bila neki RESET, povratak na suštinski važne vrednosti.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Ove godine bih reč LOGO definitivno zamenila odgovornošću, dakle RESPONSIBILITY. Odgovornost smo na svakodnevnom nivou demonstrirali i mi i klijenti, na ličnom i profesionalnom planu, ali i ka društvu, kroz podršku zdravstvenom sistemu i najugroženijima. Uostalom, i Marketing mreža je odličan primer odgovornosti, posebno ove godine i zaslužuje sve pohvale.

Kako biste ocenili međuljudske odnose u PR industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Solidarnost nije pitanje struke već osvešćenosti pojedinca. Evo kako ja razmišljam: ako već ciljamo da budemo najbolji u onome što radimo, onda te atribute treba da živimo, a ne da ih demonstriramo selektivno. Pored PRiZnanja DSOJ, ove godine smo dobili i nagradu Srpskog filantropskog foruma i Fonda B92 za pomoć tokom pandemije. Izuzetno sam ponosna što je Chapter 4 PR tim bio toliko angažovan i posvećen i društvu i klijentima.

S druge strane, radujem se i tuđem uspehu, jer želim da budemo dobri na visoko-razvijenom tržištu, u uslovima jake konkurencije i visoke svesti o važnosti i odgovornosti komunikacije.

Na skali od 1 do 10 – koliko je PR danas cenjena struka u Srbiji? 
Po mom mišljenju – 10. Radimo sa klijentima koji itekako vrednuju struku odnosa s javnošću – razumeju značaj i na našu podršku računaju u svojim poslovnim planovima. Pandemija je to samo dodatno potvrdila.

Od 2021. očekujem…
Dobro zdravlje, odgovornost, solidarnost i napredak.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!