BUSINESS AND TRENDS 2019: Tradicionalni kanali komunikacije nastavljaju da gube na značaju!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marina Grihović, direktorka PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
Svako prethodnu godinu gleda na osnovu nekih svojih rezultata, bilo u osvajanju novih znanja i oblasti delovanja, bilo u finansijskom smislu. Ali probaću da agencijski rad (koji je za svaku pohvalu) ostavim sa stranem i da u nekoliko reči kažem moje viđenje samog tržišta. Mislim da se ništa revolucionarno ili neočekivano nije desilo i da se nastavio trend prelaska na digitalne kanale komunikacije. Tradicionalni kanali komunikacije su nastavili da gube na značaju i u merenjima, ali ih se ja lično nikada ne bih odrekla.

Jedan trend ili izazov koji će obeleži 2020. godinu i zašto?
Zanimljivo pitanje na koje je teško dati odgovor. Ali mogu da predvidim nešto što bi po meni trebalo da se desi i što bi raščistilo i uozbiljilo tržište digitalnih komunikacija. Mislim da trend influensera opšte prakse polako gubi na “ceni” i da će u toj oblasti morati da dođe do profilisanja. Kao što je slučaj sa food blogerima, na primer, iz svakog pokušaja uticaja na pratioce, tačnije javno mnjenje, trebalo bi da stoji i neko znanje, a ne samo prazna reklama. Jer poverenje se gubi i kod onih najupornijih.

Da li i kako advertising može da promeni svet?
Ne – ali čovek može da ga promeni i ako se malo potrudi, da ga ulepša.

Kako da promenimo sebe u 2020. – na nivou pojedinca, agencije, struke?
Kao i svake godine – kreativnost i rad.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari