Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

BUSINESS AND TRENDS 2019: Tradicionalni kanali komunikacije nastavljaju da gube na značaju!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marina Grihović, direktorka PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
Svako prethodnu godinu gleda na osnovu nekih svojih rezultata, bilo u osvajanju novih znanja i oblasti delovanja, bilo u finansijskom smislu. Ali probaću da agencijski rad (koji je za svaku pohvalu) ostavim sa stranem i da u nekoliko reči kažem moje viđenje samog tržišta. Mislim da se ništa revolucionarno ili neočekivano nije desilo i da se nastavio trend prelaska na digitalne kanale komunikacije. Tradicionalni kanali komunikacije su nastavili da gube na značaju i u merenjima, ali ih se ja lično nikada ne bih odrekla.

Jedan trend ili izazov koji će obeleži 2020. godinu i zašto?
Zanimljivo pitanje na koje je teško dati odgovor. Ali mogu da predvidim nešto što bi po meni trebalo da se desi i što bi raščistilo i uozbiljilo tržište digitalnih komunikacija. Mislim da trend influensera opšte prakse polako gubi na “ceni” i da će u toj oblasti morati da dođe do profilisanja. Kao što je slučaj sa food blogerima, na primer, iz svakog pokušaja uticaja na pratioce, tačnije javno mnjenje, trebalo bi da stoji i neko znanje, a ne samo prazna reklama. Jer poverenje se gubi i kod onih najupornijih.

Da li i kako advertising može da promeni svet?
Ne – ali čovek može da ga promeni i ako se malo potrudi, da ga ulepša.

Kako da promenimo sebe u 2020. – na nivou pojedinca, agencije, struke?
Kao i svake godine – kreativnost i rad.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!