Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BUSINESS AND TRENDS 2019: Nedostaje kreativne hrabrosti u domaćim kampanjama!

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2019, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Brajović, Deputy Managing Director agencije SIVO.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji?
Čini mi se da je ova godina bila jedna uobičajena godina i da nema nekih prevelikih pomaka. Nedostaje kreativne hrabrosti u kampanjama. Volela bih da u narednoj godini vidimo više „hrabrih“ kampanja, ali komercijalnih. Zašto se takve kampanje rade isključivo za nonprofit projekte, kada postoje i mogućnosti da, uz partnerski odnos klijenta i agencije, se dese neke smelije kampanje? Što se naše agencije tiče ovo je bila jedna izuzetno inspirativna godina, a kampanje koje smo razvijali su implementirane i na tržišta regiona, od ex YU prostora, preko Rumunije i Albanije, pa do baltičkih zemalja. Dobro smo se zabavljali radeći na jednoj od kampanja sa generacijom Z i na našu sreću shvatili da im nismo uopšte „cringe“, što je već samo po sebi izuzetan uspeh!

Jedan trend ili izazov koji će obeleži 2020. godinu i zašto?
Teško je predviđati trendove na lokalnom, a kamoli globalnom nivou. Ono što će sigurno biti izazov naše agencije u 2020. godini je da nastavimo sa udruživanjem različitih generacija na projektima jer smo videli da je to savršena formula, koja odgovara novim medijima i komunikaciji, ali se oslanja i na neprolazne vrednosti tradicionalnog advertisinga.

Da li i kako advertising može da promeni svet?
Ovo je izuzetno kompleksno pitanje, ali je sigurno da lokalni advertising nema takve mogućnosti. Međutim, smatram da je moguće menjati naš mikro svet: od kulture ponašanja, kulture čitanja, pa do brige o našem okruženju i sada veoma aktuelnom zagađenju… I sigurno je da reklamne kampanje mogu da pomognu, ali samo uz odlučnu podršku države, nevladinih organizacija ili društvenih grupa. Takođe, advertising agencije ne treba da učestvuju u ovakvim akcijama samo da bi jurile nagrade po festivalima, već iz iskrenih pobuda, koje će onda imati i opipljive rezultate. Kada se to bude desilo onda možemo reći da je advertising pomogao u određenim promenama.

Kako da promenimo sebe u 2020. – na nivou pojedinca, agencije, struke?
Na nivou pojednica: dajte prednost sebi, dozvolite sami sebi da vam bude dosadno, doživite „umetnost nečinjenja ničega“ i videćete kako se lagano resetujete i kako vam se rađaju neke nove ideje. Ovo je podsetnik i za mene, a i zadatak za 2020. Na nivou agencije: iskrena komunikacija i u kampanjama, i sa klijentima, i unutar agencije. Nastavljamo isto kao i u prethodnoj godini.
Na nivou struke: više hrabrih kampanja, iskrena komunikacija sa klijentima, ali i iskrena komunikacija između agencija, sve u cilju boljeg uređenja naše struke.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!