Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Budućnost komunikacije lidera je „nežnija“!

SVET – Ketchum, jedna od vodećih svetskih agencija za odnose s javnošću, po treći put je sprovela studiju „Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)“ u kojoj istražuje novi poverenja u vodstvo. Ove godine sprovedena je na 6.500 ispitanika u 13 zemalja i ponovno se primarno bavi povezanošću između efikasne komunikacije i efikasnog vodstva. Međutim, po prvi put je ispitana i povezanost između liderstva i pola.
Treća KLCM studija pokazala je kako se kriza poverenja u lidere i neslaganje s načinima njihove komunikacije produbljuje, ali i otkrila da je budućnost komunikacije u novom, ‘nežnijem’ modelu. Žene-lideri pokazale su se boljima od svojih muških kolega u sve četiri najvažnije karakteristike lidera, kao i u deset od ukupno četrnaest osobina potrebnih za uspešno vodstvo. Ipak, 54% ispitanika očekuje da bi muškarci trebali biti ti koji će voditi svet u idućih pet godina.
Marina Čulić Fischer, direktorka Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je: „Mislim da bismo sledeće godine trebali istražiti zbog čega ljudi očekuju od muškaraca da ih vode ako žene evidentno imaju bolje liderske osobine. Mora da se radi o nekom tajnom sastojku koji ih čini privlačnijima, ali to je već pitanje za psihologe, sociologe i antropologe.“

Ovo su još neki od rezultata ovogodišnjeg istraživanja:

  • Još manje ispitanika nego prošle godine (22% u odnosu na 24%) veruje da vođe u potpunosti pružaju efikasno vodstvo. Poslovni lideri još su manje izvrsni vođe nego prošle godine (29% u odnosu na 34%), iako im se još uvek veruje više nego liderima iz drugih sektora (42% veruje da poslovni lideri ispunjavaju očekivanja u odnosu na 70% ispitanika koji misle da političari to ne čine).
  • Ljudi žele akciju, ne samo priču. Žele da lideri pokazuju put vlastitim primerom, žele otvorenu komunikaciju, priznavanje grešaka i lidere koji su u stanju izvući iz njih ono najbolje.
  • Poverenje je na prvom mestu vrednosti koje ispitanici cene kod poslovnih lidera. Slede kvalitet i odnos s kupcima.
  • Loše vodstvo sve više direktno pogađa prodaju (61% u odnosu na 60% prošle godine).
  • Tradicionalni kanali imaju najveći uticaj na percepciju lidera. Na prvom mestu je pojavljivanje na televiziji (49%), na drugom pojavljivanje pred zaposlenicima (42%), a na trećem službene objave (34%). Prisutnost na društvenim mrežama na percepciju liderstva utiče daleko manje – 16% ispitanika u ovom kontekstu ozbiljno doživljava Facebook, a samo 9% Twitter.
  • Ovogodišnja studija otkrila je pojavu „eVanđelista vodstva“ – uticajne i glasne manjine koja je izuzetno aktivna na internetu te svojim ponašanjem utiče na prodaju i reputaciju, jednako pozitivno kao i negativno ako je impresionirana liderima, odnosno razočarana u njih.

Više informacija pronađite na sajtu agencije DIALOG komunikacije.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!