Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budi i ti heroj sa punim srcem!

Na poziv Marketing mreže sa zadovoljstvom smo se priključili akciji #KampanjaNaDar. Podrška socijalnim preduzećima je nešto što se ne odbija.

Kada nam je ponuđena i mogućnost da biramo „naše“ preduzeće, bili smo u ozbiljnoj dilemi kako izabrati. Po kom kriterijumu? Svaki od ponuđenih „partnera“ u ovoj akciji je bio zanimljiv na svoj način i, činilo nam se, da svakom od njih treba pomoć marketing stručnjaka. Za neke oblasti je možda lakše, za neke aktraktivnije, a za neke praktičnije raditi kampanju. Onda smo – na osnovu bliskosti naziva naših firmi – odabrali BioIdeu, socijalno preduzeće koje se bavi proizvodnjom sapuna.

O njima nismo znali ništa, pa smo pretpostavili da je to slučaj i sa većinom javnosti – činjenica koja nas je uputila da na vrh liste naših ciljeva u kampanji stavimo podizanje svesti i vidljivosti ove firme. Uz podršku Sanide Klarić, idejnog tvorca i „spiritus movensa“ ovog preduzeća, formulisali smo prioritete i pravce delovanja.

Kao i obično, u nedostatku vremena i sredstava, morali smo da uradimo nekoliko stvari koje najracionalnije i sa najboljim efektima mogu da predstave naše preduzeće širokoj javnosti. Trebalo je preneti i jaku emotivnu angažovanost ovih ljudi na prikladan način. Cilj nam je, takođe, bio da se onaj kome je poruka upućena oseti pozvanim da se pridruži – i „posebnim“, jer se pridružio.

Kako nam je ciljna grupa bila prvenstveno najšira javnost koristili smo kanale masovnih komunikacija i uradili kratki TV spot i jedno lice bilboarda. Ovde spada i planirana, još nerealizovana kampanja na društvenim mrežama kojom bismo aktivnije uključili posetioce u naše aktivnosti.

Takođe, planirali smo akciju slanja posebno osmišljenog i dizajniranog „drirect mailinga“ određenim ličnostima i firmama od kojih sa razlogom možemo očekivati konkretnu podršku.

Iako je još rano govoriti o rezultatima, prvi i očigledan je rezultat da se svi osećamo bolje učestvujući u ovakvoj akciji. Saznanje da naša mala podrška nekom može značiti mnogo. I uverenje da se stvari mogu menjati kada postoji volja, znanje i podrška.

Tekst napisao:
Toni Laurenčić, Creative Director, Idea Plus Communications

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!