today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budi i ti heroj sa punim srcem!

Na poziv Marketing mreže sa zadovoljstvom smo se priključili akciji #KampanjaNaDar. Podrška socijalnim preduzećima je nešto što se ne odbija.

Kada nam je ponuđena i mogućnost da biramo „naše“ preduzeće, bili smo u ozbiljnoj dilemi kako izabrati. Po kom kriterijumu? Svaki od ponuđenih „partnera“ u ovoj akciji je bio zanimljiv na svoj način i, činilo nam se, da svakom od njih treba pomoć marketing stručnjaka. Za neke oblasti je možda lakše, za neke aktraktivnije, a za neke praktičnije raditi kampanju. Onda smo – na osnovu bliskosti naziva naših firmi – odabrali BioIdeu, socijalno preduzeće koje se bavi proizvodnjom sapuna.

O njima nismo znali ništa, pa smo pretpostavili da je to slučaj i sa većinom javnosti – činjenica koja nas je uputila da na vrh liste naših ciljeva u kampanji stavimo podizanje svesti i vidljivosti ove firme. Uz podršku Sanide Klarić, idejnog tvorca i „spiritus movensa“ ovog preduzeća, formulisali smo prioritete i pravce delovanja.

Kao i obično, u nedostatku vremena i sredstava, morali smo da uradimo nekoliko stvari koje najracionalnije i sa najboljim efektima mogu da predstave naše preduzeće širokoj javnosti. Trebalo je preneti i jaku emotivnu angažovanost ovih ljudi na prikladan način. Cilj nam je, takođe, bio da se onaj kome je poruka upućena oseti pozvanim da se pridruži – i „posebnim“, jer se pridružio.

Kako nam je ciljna grupa bila prvenstveno najšira javnost koristili smo kanale masovnih komunikacija i uradili kratki TV spot i jedno lice bilboarda. Ovde spada i planirana, još nerealizovana kampanja na društvenim mrežama kojom bismo aktivnije uključili posetioce u naše aktivnosti.

Takođe, planirali smo akciju slanja posebno osmišljenog i dizajniranog „drirect mailinga“ određenim ličnostima i firmama od kojih sa razlogom možemo očekivati konkretnu podršku.

Iako je još rano govoriti o rezultatima, prvi i očigledan je rezultat da se svi osećamo bolje učestvujući u ovakvoj akciji. Saznanje da naša mala podrška nekom može značiti mnogo. I uverenje da se stvari mogu menjati kada postoji volja, znanje i podrška.

Tekst napisao:
Toni Laurenčić, Creative Director, Idea Plus Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!