today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bruketa&Žinić predstavili Brokulu&Ž

Bruketa&Žinić danas su na jednom od štandova zagrebačke pijace Dolac predstavili novi vlastiti brend odeće Brokula&Ž. Reč je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodnih i organskih sirovina koje čuvaju okolinu, organskog pamuka i celuloze, a predstavljenu kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene. Brokula&Ž odeća izrađena je u saradnji sa kompanijom Lacuna koja ima višegodišnje iskustvo sa organski vlaknima koje je do sada ugrađivala u svoje proizvode sa UV zaštitnim faktorom.
„Odlučili smo napraviti proizvode kakve i sami volimo nositi. Hteli smo napraviti nešto lepo, ekološko, udobno i trajno, a po prihvatljivoj ceni“, izjavio je Nikola Žinić, a Davor Bruketa dodao: “Celi život pakujemo i reklamiramo proizvode. Napraviti vlastiti proizvod bio je za nas novi izazov u kojem smo se prvenstvno posvetili kvaliteti materijala i izrade. Kod Brokule&Ž sve bitno dolazi iznutra!“
Bruketa&Žinić su pre dve godine pronašli stručnjake za tekstil u kompaniji Lacuna s kojima su odlučili proizvesti proizvode u skladu s vlastitim životnim nazorima: „S Bruketom i Žinićem imali smo priliku naše višegodišnje iskustvo sa materijalima organskog porekla pretvoriti u kvalitetne, lepe i zabavne odevene predmete“ izjavio je Zoran Šainović, direktor Lacune.
Brokula&Ž kolekcija napravljena je od dve vrste tkanina – jedna se sastoji od 48% organskog pamuka, 48% ProModala i 4% elastina, a druga od 96% organskog pamuka i 4% elastina. Specifičnost organskog pamuka je u tome što se u njegovoj proizvodnji, za razliku od konvencionalnog pamuka, ne koriste za ljude i okolinu štetne hemikalije. Naime, konvencionalan pamuk jedna je od najzagađenijih kultura na svetu jer se za njegov uzgoj koristi više od 10% svih svetski korištenih pesticida, te čak do 25% svih svetski korištenih insekticida. Elastin je dodan organskom pamuku kako bi odeća bila što trajnija, ređe se bacala i tako na još jedan način podsticala njene vlasnike na očuvanje okoline. ProModal se izrađuje od prirodnih vlakana celuloze iz stabala, a reč je o materijalu čiji je proizvodni proces održiv te za posledicu ima maksimalnu iskoristivost organskih sirovina.
Brokula&Ž su u vizuelnom identitetu brokula i ptičica, a brend je kreiran s geslom „Bitno uvek dolazi iznutra“ pa su još jedna zanimljivost poruke Brokule i Ž-a, otisnute s unutrašnje strane tkanine. „Te poruke vidiš samo ti i onaj ko te skine, naravno“, izjavio je Bruketa. Uskoro kreće i web shop na kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke. „Moći ćete na primer svojoj ženi pokloniti njenu omiljenu pesmu da je greje celi dan sa unutrašnje strane majice, ako ne i gaćica.“, kazao je Žinić. Materijali korišteni u proizvodnji, pakovanju i promotivnim materijalima imaju ekološke sertifikate kao što su OE 100 Standard za organski pamuk, Oeko Tex®Standard 100 za boje za tkanine i ISO 14001 za boje za papir, a ambalaža i prodajni stalci izrađeni su od recikliranih materijala. Osim toga, ambalaža formirana kao čaša, može poslužiti i nakon raspakivanja.
Iako kolekciju za sada čini donje rublje i majice, najavljen je dalji razvoj brenda od iste sirovine i to u segmentu peškira, posteljine, čarapa i dečje odjeće. Brokula&Ž prodaje se u vrhunskim dućanima poput ShoeBeDo-a, JegerStar-a, Casamarka (Skiny) itd, a do kraja godine može se kupiti po promotivnim cenama. Osim toga danas je otvoren i Brokula&Ž dućan u Teslinoj 9 u Zagrebu, u kojem je osim kupovine proizvoda, moguće prolistati dizajnerske časopise, popiti organski sok od jabuke Marice Jug, te čaj ili kafu sa fair trade certifikatom.
Bruketa i Žinić na kraju su istaknuli kako veruju da će ovakvi start up projekti pravu šansu dobiti po ulasku Hrvatske u Europsku uniju kada će se otvoriti veliko tržište uz pomoć online prodaje i promocije. Kazali su i kako im je do tada najveći izazov organizovati proizvodnju u nekoj od hrvatskih fabrika ili u vlastitom pogonu.
Uz reklamnu agenciju Bruketa&Žinić OM i kompaniju Lacuna, na projektu je radila agencija Brandoctor, zaslužna za brend strategiju, zatim digitalna agencija Brlog koja se brine za online prisutnost, dok iza prodajnog koncepta i uređenja dućana stoji agencija Brigada. Stilistica na projektu je Inga Mastelić, a modeli su Nikolina Steković, Mario Vurdelja, Nina Klemenčić, Marijo Franić, Mislav Kunić, Zorana Rajić, Martina Marinić i Nenad Ocvirek Mijatović .

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Iskreno bih zelela da me neko kontaktira,kako bih mogla dapostavim par pitanja jer me ovo jako interesuje.
    Unapred hvala!

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!