today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brisel izdvaja 20 miliona evra na PR za ulazak Hrvatske u EU

REGION – Ulazak Hrvatske u Evropsku uniju, Brisel će koštati 20 miliona evra i već je izabran konzorcijum agencija za javnu komunikaciju, pred kojima je zadatak da obezbede da pridruživanje Hrvatske, u vreme ekonomske krize i otpora javnosti prema proširenju, prodje glatko. Pozivajući se na svoje izvore, zagrebački „Večernji list“ piše da će za odnose sa javnošću biti zadužena londonska kompanija „Grejling“, koja je deo konzorcijuma briselske agencije ENS.
U samoj kompaniji, koja u profajlu ima klijente poput „Koka kole“, „Britiš ervejza“ i bankarske korporacije JP Morgan Čeis, uzdržali su se, međutim, od komentara povodom novog angažmana. Prema konkursu Opšte uprave za proširenje, Evropska komisija bi angažovala čak tri konzorcijuma koji će se u naredne četiri godine nadmetati za pojedinačne projekte. Prioritet je, kako se navodi, „razbiti mitove i predrasude o proširenju“, posebno pre ulaska Hrvatske u EU, 1. jula naredne godine.
List piše da ne treba spominjati da je, nakon objavljivanja Izveštaja o monitoringu, deo nemačkih političara doveo u pitanje spremnost Hrvatske za priključenje. Primeri Bugarske i Rumunije, država za koje smatraju da su preko reda i nedovoljno pripremljene ušle u EU i sa radnom snagom koja odlazi u stare članice da traži posao, negativno su se odrazili među gradjanima i političarima. Prema podacima Eurobarometra, iz najnovijeg istraživanja javnog mijenja podrška proširenju na nivou unije je pala na svega 38 posto.
Najskeptičniji su građani Nemačke, gde samo 21 posto ispitanika podržava širenje, potom građani Austrije (23 posto) i Francuske (27 posto).
Veću Uniju najviše podržavaju Baltičke zemlje (oko 60 posto), Bugarska i Rumunija (58 posto). Kad se tome doda da je glavna briga u EU nezaposlenost, posao PR agencija biće da informacijama „uklone strahove“ od širenja koje se povezuje s navalom radne snage ili pak finansijske pomoći novim državama.
PR agencije će stoga biti zadužene za savetovanje, baviće se medijima i društvenim mrežama kako se proširenje ne bi doživelo kao ugrožavanje nego kao „obogaćivanje Unije“, piše „Večernji list“. Inače, pristupni ugovor o priključenju Hrvatske EU do sada je ratifikovalo 20 od 27 zemalja članica Unije. (Tanjug)

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!