Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 18. aprila u Beogradu organizuje drugo izdanje TikTok biznis hub-a. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Milanom Inićem (Yasserstain), influenserom i jednim od govornika na TikTok biznis hub-u, o tome zašto bi kompanije trebale da budu na ovoj društvenoj mreži i šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima.
Zašto bi kompanije i brendovi danas trebali da budu na TikTok-u?
Jednostavno, njihova target grupa se nalazi na TikToku. Kompanije i brandovi treba da vide koji će pristup imati na TikToku da bude organski za publiku. Da se njihov sadržaj ne tumači kao samo još jedan ad.
Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?
Otvorenija komunikacija oko same kampanje. Zajednički brainstorming sa influenserima za koje misle da su pravi za saradnju. Čim se influenserima da do znanja da nisu nagažovani samo za brojku, već i za kreativu, saradnja ima mnogo većeg potencijala.
Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?
Lakše se dolazi do nove publike kojoj je namenjen vaš sadržaj.