Zašto su producenti serije Mad Men platili 250.000$ za korišćenje “Tommorow Never Knows” Bitlsa? Zašto je sound-logo važan element identiteta brenda?
Šta je inspirisalo Bila Gejtsa da plati milione bendu The Rolling Stones za kampanju “Start Me Up”? Zašto neke spotove – poput Tarsemovog rada za Reebok pamtimo i po Betovenu?
Možda zato što je dokazano da muzika utiče na naše biće drugačije od svih drugih vrsta umetnosti.
Radionica “Brendovi, bendovi i trendovi”, koja će biti održana na forumu IZAZOV 2016, najpre će učesnike upoznati da važnošću muzike u kreaciji komunikacije – a zatim će učesnicima omogućiti da učestvuju u procesu izbora prave pesme kao integralnog dela kreativne ideje i njene realizacije.
Okupljeni timovi imaće pred sobom primere kampanja od kojih bi, isključivo promenom zvuka, odnosno muzike – trebalo kreirati upozoravajući, dramatičan, pozitivan, uplift spot, odnosno osećaj kod onoga kome je spot namenjen. Dodatno, u procesu rada učesnici će imati priliku i da sagledaju kako korišćenje određenih muzičara u kampanji doprinosi (ili otežava) ideji kampanje da bude jasnije sagledana.
Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB