today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendovi, bendovi & trendovi

Zašto su producenti serije Mad Men platili 250.000$ za korišćenje “Tommorow Never Knows” Bitlsa? Zašto je sound-logo važan element identiteta brenda?

Šta je inspirisalo Bila Gejtsa da plati milione bendu The Rolling Stones za kampanju “Start Me Up”? Zašto neke spotove – poput Tarsemovog rada za Reebok pamtimo i po Betovenu?

Možda zato što je dokazano da muzika utiče na naše biće drugačije od svih drugih vrsta umetnosti.

Radionica “Brendovi, bendovi i trendovi”, koja će biti održana na forumu IZAZOV 2016, najpre će učesnike upoznati da važnošću muzike u kreaciji komunikacije – a zatim će učesnicima omogućiti da učestvuju u procesu izbora prave pesme kao integralnog dela kreativne ideje i njene realizacije.

Okupljeni timovi imaće pred sobom primere kampanja od kojih bi, isključivo promenom zvuka, odnosno muzike – trebalo kreirati upozoravajući, dramatičan, pozitivan, uplift spot, odnosno osećaj kod onoga kome je spot namenjen. Dodatno, u procesu rada učesnici će imati priliku i da sagledaju kako korišćenje određenih muzičara u kampanji doprinosi (ili otežava) ideji kampanje da bude jasnije sagledana.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!