today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Branding James Bond!

The Museum of Brands, Packaging and Advertising iz Londona predstavlja 24. oktobra ekskluzivno predavanje o brendu Džejmsa Bonda. Inside Out Festival predstavlja predavanje o brendu Džejmsa Bonda, na kojem će Dr Finola Kerrigan sa King’s koledža u Londonu i Daragh O’Reilly sa Univerziteta u Šefildu, odgovarati na pitanja posetilaca.
Rad Dr Finole i Daragh se odnosi na implementaciju brendova u filmove. One će proučiti različite brendove koji su utkani u strukturu određenog filma. Njihovo istraživanje ukazuje na to da ljudi uključeni u stvaranje filma (kao što su glumci, režiseri itd) mogu postati brendovi za sebe, a Džejms Bond je tipičan primer. Tako da se likovi kao što su EC, Lara Kroft i Hari Poter mogu smatrati brendovima. U okviru razgovora će biti analizirani brendovi i brendiranje u filmskoj industriji, kao i pitanja o tome šta bi to moglo da donese industriji i našem razumevanju nje. U svetu ekspanzije brendova njihov rad je pomerio granice i ima poseban značaj za sve koji se bave kreativnim i komercijalnim aspektom filmske industrije, brend menadžere, kao i akademike zainteresovane za sociološko-kulturnu prirodu brendiranja.
LCACE je ustanovio Inside Out festival 2009. godine da bi prikazao fascinantan doprinos koji njihovi članovi daju kulturnom životu Londona. Organizovali su, producirali i podržali skoro 100 događaja tokom prve dve godine festavala radeći sa partnerima kao što su Somerset House, Tate, NPG, RSA, Calvert 22, The British Academy i ICA. TCCE s ponosom najavljuju treći Inside Out Festival koji se otvara 22. oktobra 2012.godine i to ponovo u saradnji sa The New Statesman i Times Higher Education. Sadržajan program obuhvata debate, performanse, radionice, ekranizacije, revije i koncerte (mnogi od njih su besplatni) koji se održavaju u okviru univerziteta i u saradnji sa ustanovama kulture kao što su Somerset House, The British Academy, The National Portrait Gallery i Museum of Brands.

Izvor: Designed.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!