Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Branding James Bond!

The Museum of Brands, Packaging and Advertising iz Londona predstavlja 24. oktobra ekskluzivno predavanje o brendu Džejmsa Bonda. Inside Out Festival predstavlja predavanje o brendu Džejmsa Bonda, na kojem će Dr Finola Kerrigan sa King’s koledža u Londonu i Daragh O’Reilly sa Univerziteta u Šefildu, odgovarati na pitanja posetilaca.
Rad Dr Finole i Daragh se odnosi na implementaciju brendova u filmove. One će proučiti različite brendove koji su utkani u strukturu određenog filma. Njihovo istraživanje ukazuje na to da ljudi uključeni u stvaranje filma (kao što su glumci, režiseri itd) mogu postati brendovi za sebe, a Džejms Bond je tipičan primer. Tako da se likovi kao što su EC, Lara Kroft i Hari Poter mogu smatrati brendovima. U okviru razgovora će biti analizirani brendovi i brendiranje u filmskoj industriji, kao i pitanja o tome šta bi to moglo da donese industriji i našem razumevanju nje. U svetu ekspanzije brendova njihov rad je pomerio granice i ima poseban značaj za sve koji se bave kreativnim i komercijalnim aspektom filmske industrije, brend menadžere, kao i akademike zainteresovane za sociološko-kulturnu prirodu brendiranja.
LCACE je ustanovio Inside Out festival 2009. godine da bi prikazao fascinantan doprinos koji njihovi članovi daju kulturnom životu Londona. Organizovali su, producirali i podržali skoro 100 događaja tokom prve dve godine festavala radeći sa partnerima kao što su Somerset House, Tate, NPG, RSA, Calvert 22, The British Academy i ICA. TCCE s ponosom najavljuju treći Inside Out Festival koji se otvara 22. oktobra 2012.godine i to ponovo u saradnji sa The New Statesman i Times Higher Education. Sadržajan program obuhvata debate, performanse, radionice, ekranizacije, revije i koncerte (mnogi od njih su besplatni) koji se održavaju u okviru univerziteta i u saradnji sa ustanovama kulture kao što su Somerset House, The British Academy, The National Portrait Gallery i Museum of Brands.

Izvor: Designed.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!