Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Brand Experience or a Bad Experience!

Agencija M2Communications održaće na forumu IZAZOV 2016 radionicu „Brand Experience or a Bad Experience“ posvećenu analizi i dekonstrukciji pojma „brand experience“.

Tokom radionice, izazvaće maštu, kreativno i strateško promišljanje, a ideja je da zajednički dođemo do ideja i odgovora na određena pitanja vezana za ovu oblast.

Razgovaraće se o tome koliko je ovaj pravac komunikacije kompleksan, koliko različit od uobičajenog razumevanja organizacije događaja, direktnog marketinga i „live“ komunikacija kao sastavnih delova komunikacionog miksa. Šta je bilo nekada, kakav je aktuelni trenutak i kakvi nas izazovi očekuju u budućnosti?

Tokom radionice saznažete:

  • Kako percipiramo pojam ”brand experience” i koliko je značajan kao deo marketing plana?
  • Event management: organizacija događaja  ili kreiranje doživljaja?
  • Šta je to BTL? Ima li smisao i postoji li uopšte?
  • Šta determiniše kvalitet i šta je sve utkano u tanku liniju koja odvaja dobro od lošeg iskustva?
  • Tri deonice na putu ka uspehu i željenom rezultatu: kreativno promišljanje, konceptualizacija, produkcija.

Više informacima o agenciji pronađite na sajtu http://www.m2c.rs/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!