Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Borimo se za veće šanse!

Jedan od važnih ciljeva Udruženja ŠANSA ZA RODITELJSTVO jeste podizanje svesti o problemu steriliteta i diskriminaciji sa kojom se suočavaju oboleli. Glavni ciljevi kampanje, koja je realizovana u okviru akcije #KampanjaNaDar, jesu podizanje svesti i upućivanje na sajt, kao povećavanje broja popunjenih anketa na sajtu koja ima za cilj otkrivanje informisanosti na temu steriliteta i VTO.

Zadatak agencije bio je da podigne svest o problemu steriliteta u javnosti i da usmeri ljude koji imaju problem na sajt Udruženja kako bi dobili adekvatnu pomoć i podršku u svojoj daljoj borbi za potomstvo.
Kreativna ideja: Ljudi koji se bore za potomstvo u Srbiji (a i u svetu) su najčešće žigosani, OBELEŽENI kao BOLESNI, JALOVI, BEZDETNI. Upravo su BOL, USAMLJENOST, OČAJ, NEPRAVEDNOST koje oni osećaju ono što Udruženje želi da ublaži time što će u zajedničkoj borbi doći do ključnih rešenja kako za opštu situaciju u zemlji, tako i za pojedinačne slučajeve.

„Kroz našu kampanju želimo da istaknemo realne emocije, misli i lična iskustva ljudi koji pate usled problema steriliteta, kako bismo na provokativan i efektan način „uzdrmali javnost“. Ideja vodilja je upravo ta „obeleženost“ ljudi koji se bore sa sterilitetom… Ali mi ćemo ih obeležiti na malo drugačiji način… OBELEŽIĆEMO IH ONIM ŠTO NOSE NA DUŠI!“, kažu u agenciji Fusion Communications.

Ovo su postigli kroz dva ključna segmenta kampanje… Vizuelno efektne, konceptualno iste fotografije realnih ljudi koji se bore sa sterilitetom. Na fotografijama bismo prikazali pojedinačno žene i muškarce (različitih kategorija) i odvojeno parove, sa ciljem da „ogolimo“ njihovu stvarnost, svest i podsvest.
Iz ovih fotografija sledi logičan nastavak – ljudi sa fotografija kroz animiranu kratku video formu „pričaju“ svoju priču

Kanali komunikacije:
• Bilbord u Beogradu
• Statični i animirani baneri na referentnim domaćim portalima
• Oglasi na društvenim mrežama, sa naglaskom na Facebook i Instagram
• PR tekstovi

„Sterilitet je veoma kompleksan problem o kome ljudi uglavnom ne pričaju i koji je nemoguće „rešiti“ jednom kampanjom. Zato je nama prvi cilj bio da podignemo svest o realnim ljudima koji u Srbiji pate od steriliteta ili inferteliteta. Hteli smo da istaknemo njihovu pojedinačnu patnju, ali smo još više od toga hteli da istaknemo nadu, jer je upravo ta nada ono što pokreće Udruženje Šansa za Roditeljstvo. Nada za budućnost pojedinaca, porodica i celog društva. Kada shvatimo da smo za nepune dve nedelje uspeli da dobijemo 730 popunjenih anketa (a prethodno je Udruženje za godinu dana uspelo da pribavi 1000), shvatamo da kampanja Borimo se za veće šanse ide u dobrom pravcu“, dodaju u agenciji Fusion Communications.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!