REGION – Jedna od najstarijih konferencija o odnosima s javnošću, BledCom, ove godine slavi svoje 25. izdanje. BledCom 2018 održava se od 5. do 7. jula na Bledu u Sloveniji, a tema ovogodišnjeg izdanja je “A World in Crisis: The Role of Public Relations”.
Organizatori konferencije pozivaju vas da prijavite vaše studije slučaja i koncepte panela. Sažetci treba da budu dugi od 500 do 800 reči (uključujući naslov i ključne reči) s maksimalno pet pripadajućih referenci.
Format sažetka i panel koncepta treba da bude raspisan s uvodom i svrhom studije te istraživačkim pitanjem, ako ono postoji. Potreban je popis literature, metodologija, rezultati i zaključci. Na kraju studije potrebno je ponuditi sugestije za naredna istraživanja. Strukovne i društvene implikacije studije predstavljaju težnju da studija zaživi na strukovnom i akademskom nivou.
Koncepti panela takođe su poželjni, a trebali bi sadržati naslov i fokus panel diskusije, ime planiranog moderatora i imena svih panelista te naslov i fokus njihovih prezentacija.
Krajnji rok za predaju je 1. februara i to na mail bledcom@fdv.uni-lj.si. Odluke o odabranim panelima biće objavljene 1. marta 2018. Programski odbor čine Dejan Verčič, Ana Tkalac Verčič i Krishnamurthy Sriramesh.