Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Biram život!

Agencija SVA kreirala je javnu kampanju „Biram život“ koju sprovode Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Agencija za bezbednost saobraćaja u cilju podsticanja mladih na bezbednije ponašanje u saobraćaju.

“Uveriti adolescenta da treba da bude mlad i neobuzdan, ali da je cool #izabratizivot uvek je izazovno. Privući pažnju, odvojiti od tekstiranja, selfija i podstaći da razmisle i ozbiljno shvate problem nebezbedne vožnje – na tome je radio agencijski tim SVA zajedno sa sjajnom ekipom na strani klijenta. Nije bilo nikakve dileme oko kanala komunikacije. Znali smo da je kampanja uspešna ako postane viralna. I postala je. Do sada ima ukupno oko 300.000 pregleda na YouTube. Prvog dana je bilo 70.000 pregleda“, rekla je za Marketing mrežu Dejana Radulović, komunikacioni direktor u agenciji SVA.

Kampanja je počela uz autentičnu ispovest Milice Jokić, jedne od preživelih u teškoj saobraćajnoj nezgodi na Adi Huji koja je u novembru 2014. godine odnela tri mlada života. To nije bilo jednostavno snimiti. Njene emocije su veoma uzburkane, ali je njena izjava beskrajno autentična. Nastavljena je sa poznatim mladim glumcima.

Sve dnevne novine su veoma kreativno promovisale „skrivenu kameru“ sa Ivanom Mihailovićem. TV stanice su takođe preuzele klipove i izvestile o kampanji. U toku narednih dana nastavlja se serija skrivenih kamera sa mladim glumcima koji su na taj način postali ambasadori kampanje. Da je kampanja uzburkala Srbiju, govore i brojni komentari na društvenim mrežama.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!