REGION – Kompanija SEAT pokrenula je prvu automobilsku kampanju koja koristi okidače aktivirane vremenskim prilikama u stvarnom vremenu. Ovu inovaciju ponudila je hrvatska outdoor kompanija Go2Digital, a SEAT je prilagodio svoje reklamne poruke dobu dana, odnosno vremenskim prilikama.
Tako kada je sunce, na bilbordima širom Zagreba, možete da vidite SEAT poruku „Uvek na sunčanoj strani uz SEAT. I u pravoj traci uz Lane Assist sistem potpore“.
Za sat vremena, kada krene prolećni pljusak, na istom ekranu pojaviće se ista reklama sa novim vizuelnim rešenjem i porukom „Posle kiše dolazi sunce. Do tada vam SEAT senzori za kišu pomažu u vožnji.“
SEAT, MinusMinus Agency i Go2Digital odlučili su iskoristiti mogućnosti koje im pružaju moderne tehnologije, i to ne samo na području Zagreba, već od Osijeka i Varaždina, preko Rijeke i Zadra, sve do Splita. Pripremljena su kreativna rešenja, osim za sunčano i kišno vreme, i za situaciju da nas prate samo tamni i snažni oblaci.
„Spoljno oglašavanje, a pogotovo digital out of home, postao je neizostavan deo naših strategija i medijskih planova za klijente. U kampanjama uvek nastojimo prilagoditi prikaz poruke na pojedinom kanalu kako bi se potencirala vidljivost i efikasnost. Zato uvek pokušavamo osmisliti posebno prilagođen kreativna rešenja i ideje za Go2Digital kanale. Ali da te ideje zaista zažive, trebamo klijente koji su spremni biti inovatori i prvi ih sprovesti u dela. Jako nam je drago da je upravo SEAT prepoznao kontekstualni potencijal ove jednostavne, ali komunikacijski efikasne kampanje,“ – rekao je Domagoj Davidović, kreativni strateg i partner u MinusMinus Agency.