today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#BeThere

BELhospice je jedina dobrotvorna organizacija u Srbiji koja već 12 godina potpuno besplatno pruža usluge palijativnog zbrinjavanja onkološkim pacijentima i članovima njihovih porodica.

Jedan od glavnih ciljeva ove organizacije jeste izgradnja prvog stacionarnog hospisa u Srbiji, ustanove u kojoj će biti smešteni pacijenti čije je simptome bolesti nemoguće kontrolisati u kućnim uslovima. Postojanje ovakve ustanove će značajno podići kvalitet života terminalno obolelih pacijenatata kao i njihovih porodica.

Kako osmisliti najefikasniji način da ovu delikatnu temu približimo javnosti, predstavimo njen značaj i pomognemo u prikupljanju neophodnih sredstava za otvaranje hospisa? Nalaženje pravog „ugla2 je svakako bio najveći izazov. Kampanja je zahtevala potpunu iskrenost i posvećenost, bez upotrebe klišeizirane sentimentalnosti koja ponekada ume da karakteriše humanitarne kampanje. Nakon više dana razmišljanja, galona kafe i jednog noćnog kampovanja ispod kancelarijiskog stola, napokon je stigao odgovor. U ovom slučaju, pravi odgovor je došao u obliku pravog pitanja:

Šta zaista znači brinuti o nekome?
Briga podrazumeva pažnju i podršku. Mala dela i veliku ljubav. Brinuti o nekome znači biti uz tu osobu u sreći i u tugi. U situacijama kada si joj najpotrebniji. Za pravu brigu,najpotrebnije je tvoje prisustvo.

Tako se rodio slogan kampanje. Emotivni iskaz koji poziva na empatiju i humanost, uz snažan call to action. Slogan koji na direktan način poručuje:

Budi Tu! Za izgradnju prvog stacionarnog hospisa u Srbiji! #BeThere

Kampanja je uspešno predstavljena na prošlogodišnjem BELhospice humanitarnom balu. Potom,na Kopaonik biznis forumu, kao I Beogradskom maratonu, tokom kojeg je najveći broj trkača upravo bio iz BELhospice tima.

Logo kampanje je napravljen u skladu sa digitalnim dobom u kojem živimo, sa željom da se za promenu, “check-in” symbol iskoristi u korisne svrhe. Sa ovim rešenjem, hteli smo jasno da pozicioniramo značaj palijativnog zbrinjavnja na društvenoj mapi.

Svi mi u agenciji Scholz&Friends Beograd smo jako ponosni što smo partneri BELhospice organizacije. Mogućnost da kroz svoju ekspertizu damo doprinos predstavlja za nas veliku čast. Na kraju dana, to je ujedno i najveće zadovoljstvo ove profesije. Ovom prilikom, hteli bismo da pozovemo sve da se priključe ovoj važnoj i humanoj akciji, da daju svoju podršku i da #BuduTu za za BELhospice i sve ljude kojima je naša pomoć najpotrebnija.

Autor teksta: Matija Dragojević, copywriter, Scholz&Friends Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!