Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#BeThere

BELhospice je jedina dobrotvorna organizacija u Srbiji koja već 12 godina potpuno besplatno pruža usluge palijativnog zbrinjavanja onkološkim pacijentima i članovima njihovih porodica.

Jedan od glavnih ciljeva ove organizacije jeste izgradnja prvog stacionarnog hospisa u Srbiji, ustanove u kojoj će biti smešteni pacijenti čije je simptome bolesti nemoguće kontrolisati u kućnim uslovima. Postojanje ovakve ustanove će značajno podići kvalitet života terminalno obolelih pacijenatata kao i njihovih porodica.

Kako osmisliti najefikasniji način da ovu delikatnu temu približimo javnosti, predstavimo njen značaj i pomognemo u prikupljanju neophodnih sredstava za otvaranje hospisa? Nalaženje pravog „ugla2 je svakako bio najveći izazov. Kampanja je zahtevala potpunu iskrenost i posvećenost, bez upotrebe klišeizirane sentimentalnosti koja ponekada ume da karakteriše humanitarne kampanje. Nakon više dana razmišljanja, galona kafe i jednog noćnog kampovanja ispod kancelarijiskog stola, napokon je stigao odgovor. U ovom slučaju, pravi odgovor je došao u obliku pravog pitanja:

Šta zaista znači brinuti o nekome?
Briga podrazumeva pažnju i podršku. Mala dela i veliku ljubav. Brinuti o nekome znači biti uz tu osobu u sreći i u tugi. U situacijama kada si joj najpotrebniji. Za pravu brigu,najpotrebnije je tvoje prisustvo.

Tako se rodio slogan kampanje. Emotivni iskaz koji poziva na empatiju i humanost, uz snažan call to action. Slogan koji na direktan način poručuje:

Budi Tu! Za izgradnju prvog stacionarnog hospisa u Srbiji! #BeThere

Kampanja je uspešno predstavljena na prošlogodišnjem BELhospice humanitarnom balu. Potom,na Kopaonik biznis forumu, kao I Beogradskom maratonu, tokom kojeg je najveći broj trkača upravo bio iz BELhospice tima.

Logo kampanje je napravljen u skladu sa digitalnim dobom u kojem živimo, sa željom da se za promenu, “check-in” symbol iskoristi u korisne svrhe. Sa ovim rešenjem, hteli smo jasno da pozicioniramo značaj palijativnog zbrinjavnja na društvenoj mapi.

Svi mi u agenciji Scholz&Friends Beograd smo jako ponosni što smo partneri BELhospice organizacije. Mogućnost da kroz svoju ekspertizu damo doprinos predstavlja za nas veliku čast. Na kraju dana, to je ujedno i najveće zadovoljstvo ove profesije. Ovom prilikom, hteli bismo da pozovemo sve da se priključe ovoj važnoj i humanoj akciji, da daju svoju podršku i da #BuduTu za za BELhospice i sve ljude kojima je naša pomoć najpotrebnija.

Autor teksta: Matija Dragojević, copywriter, Scholz&Friends Beograd

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!