today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BeeShaper nas spaja!

Najveća onlajn baza korisnika za promociju brendova u regionu, „BeeShaper“ startap, upravo je proslavila dve godine poslovanja i jubilarnu 100. kampanju. Iz kompanije poručuju da će nastaviti da unapređuju servis i dodatno povezuju blogere i blogerke u jugoistočnoj Evropi.

U dve godine poslovanja, ova blogerska i e-WOM (electronic Word-Of-Mouth) platforma, realizovala je više od 100 kampanja za najveće brendove širom regiona.

Marko Krečković, suosnivač BeeShaper startapa, je istakao da je servis nastao kao interni alat agencije „PRpepper“, a da su pripreme za lansiranje ove platforme trajаle gotovo dve godine. Prvog septembra 2014. BeeShaper je postao komercijalni proizvod.

“BeeShaper je nastao iz potreba naše agencije i srećni smo da dobro koristi najvećim kompanijama i našim kolegama iz agencija, kao što koristi nama. Ljudi prate, povezuju se i uživaju u kampanjama vrednim deljenja koje opslužuje kompleksan softver uz set algoritama i ceo BeeShaper tim. Hvala vam na poverenju! Idemo dalje!” izjavio je Marko Krečković, suosnivač BeeShaper startapa.

Tokom dvogodišnjeg poslovanja BeeShaper tim je sproveo 100 eWoM kampanja za najveće brendove, udruženja i oglašivače u zemlji i regionu iz svih najproduktivnijih privrednih grana. Realizovane su kampanje za finansijske institucije, medije, mobilne operatere, automobilske brendove, lajfstajl i bjuti proizvode, obrazovne institucije, najposećenije sajtove… Među klijentima BeeShapera su: Limundo, Coca Cola Bloggers Network, TV N1, IDEA, Telenor, Infostud, McDonald’s, Atlantic grupa, Konzum, Carlsberg, Rosa, Magelan travel, Lanaco, Tarkett, Paloma, Opel, Me.net, Cedevita, FitPass, Doba Univerzitet, Cotrugli poslovna škola, Nestle, zatim banke Telenor banka, UniCredit, Raiffeisen, Banca Intesa…

BeeShaper pokreće kampanje i za sopstvenu promociju, a koliko su uspešne govori podatak da servis trenutno doseže do svakog drugog korisnika interneta u regionu, ima više od 16.000 Shapera i oni dodiruju 10.000.000 naloga na društvenim mrežama. Time je BeeShaper postao najveća onlajn baza korisnika za promociju brendova.

Nakon akvizicije tri najveće blogerske platforme u regionu Blog.rs, Blogger.ba i Blogeri.hr prošle godine, 400.000 blogova postali su deo BeeShaper porodice. BeeShaper tim poručuje da će raditi i na dodatnom povezivanju regionalne blogosfere, povećanju vidljivosti i poseta blogovima, a pripremaju i brojna druga prijatna iznenađenja na BeeBlog Networku.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!