REGION – Zgrade u Zagrebu postale su bioskopska platna u najnovijoj komunikacijskoj i kreativnoj launch kampanji koju je u potpunosti realizovala Unex Grupa. Lansiranje prvog domaćeg current hit radija Enter bio je stimulativno inspirativan, da se uz klasične medije osmisli i potpuno novi način oglašavanja u Hrvatskoj – beamvertising.
Animirane projekcije prikazivane su na pročeljima zagrebačkih zgrada iz automobila u vožnji, a korišćeni su atraktivni vizuali poznatih DJ-a Aviciia, Guette i Rudimentala čije će se pesme često naći u etru ovog urbanog radija, čija su publika mladi. Dodatnu pažnju na ulicama Zagreba izazvala je glasna muzika i audio city lightovi koji su programirani da naizmenično puštaju i MP3 i live stream radija.
„Guerillom, koja je po prvi puta realizovana u Hrvatskoj, hteli smo stvoriti nešto novo, još neviđeno, kao što je to uostalom i sam Enter Zagreb, te postići prepoznatljivu kampanju o kojoj će se pričati. Nije bilo lako pronaći partnere koji bi tu našu ideju podržali i ostvarili“, naglasio je Krunoslav Serdar, kreativni direktor kampanje koja je osim guerille zastupljena i kroz digitalne medije i klasične komunikacijske kanale kao što su city light, billboard, megaboard i indoor oglašavanje. Partner Unex Grupi u realizaciji ovog inovativnog projekta je PROteam.
Izvor: Media Marketing