Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BBICC od 3. do 8. aprila u Beogradu!

Belgrade Business International Case Competition (BBICC) ponovo okuplja nabolje svetske univerzitete u Beogradu na takmičenju koje će se održati na Fakultetu organizacionih nauka (FON) od 3. do 8. aprila.

BBICC je jedino takmičenje u rešavanju poslovnih studija slučaja u Jugoistočnoj Evropi koje je rangirano među najboljih pet takmičenja ovog tipa prema Univerzitetu u Oklandu.

Lista univerziteta koji učestvuju na takmičenju je duga i na njoj se nalaze neka od najvećih imena u svetu biznisa kao što su: The University of California – Berkeley, Wharton School of the University of Pennsylvania, Copenhagen Business School, National University of Singapore, itd. Univerzitet u Beogradu će predstavljati studenti sa FON-a, dok ostali timovi koji su takođe poznati po svom radu i talentu dolaze iz Hong Konga, Portugala, Tajlanda, Kanade, Norveške i Australije. Svi zajedno čine listu od 16 timova koje će predstavljati studenti i njihovi mentori.

Studenti će rešavati dve studije slučaja koje predstavljaju stvarne poslovne probleme, a za čije će rešavanje imati vremenski rok od 5 sati i 24 sata. Nakon analize datog problema za koji razvijaju poslovne preporuke, studenti će prezentovati rešenja pred eminentim i stručnim žirijem koji čine najbolji menadžeri i konsultanti iz vodećih kompanija u Srbiji. Finale će se održati u subotu, 8. aprila, kada će žiri izabrati najbolje rešenje i najboljeg prezentera.

Cilj BBICC-a je da ohrabri studente da svoje znanje i iskustvo primene u praksi, da budu inovativni, veoma precizni i analitični u pristupu i da na kraju predstave svoje rešenje koristeći prezentacione veštine i spremne argumente za pitanja žirija.

Pored studija slučaja, ono što ovo takmičenje stavlja u sam vrh su druženje i upoznavanje srpske tradicije, kulture i običaja.

Za više informacija posetite: bbicc.org

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!