Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BBICC od 3. do 8. aprila u Beogradu!

Belgrade Business International Case Competition (BBICC) ponovo okuplja nabolje svetske univerzitete u Beogradu na takmičenju koje će se održati na Fakultetu organizacionih nauka (FON) od 3. do 8. aprila.

BBICC je jedino takmičenje u rešavanju poslovnih studija slučaja u Jugoistočnoj Evropi koje je rangirano među najboljih pet takmičenja ovog tipa prema Univerzitetu u Oklandu.

Lista univerziteta koji učestvuju na takmičenju je duga i na njoj se nalaze neka od najvećih imena u svetu biznisa kao što su: The University of California – Berkeley, Wharton School of the University of Pennsylvania, Copenhagen Business School, National University of Singapore, itd. Univerzitet u Beogradu će predstavljati studenti sa FON-a, dok ostali timovi koji su takođe poznati po svom radu i talentu dolaze iz Hong Konga, Portugala, Tajlanda, Kanade, Norveške i Australije. Svi zajedno čine listu od 16 timova koje će predstavljati studenti i njihovi mentori.

Studenti će rešavati dve studije slučaja koje predstavljaju stvarne poslovne probleme, a za čije će rešavanje imati vremenski rok od 5 sati i 24 sata. Nakon analize datog problema za koji razvijaju poslovne preporuke, studenti će prezentovati rešenja pred eminentim i stručnim žirijem koji čine najbolji menadžeri i konsultanti iz vodećih kompanija u Srbiji. Finale će se održati u subotu, 8. aprila, kada će žiri izabrati najbolje rešenje i najboljeg prezentera.

Cilj BBICC-a je da ohrabri studente da svoje znanje i iskustvo primene u praksi, da budu inovativni, veoma precizni i analitični u pristupu i da na kraju predstave svoje rešenje koristeći prezentacione veštine i spremne argumente za pitanja žirija.

Pored studija slučaja, ono što ovo takmičenje stavlja u sam vrh su druženje i upoznavanje srpske tradicije, kulture i običaja.

Za više informacija posetite: bbicc.org

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!