today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Arne Kinze u Mikser Haus-u

Organizacija Mikser dovodi u Beograd priznatog belgijskog umetnika Arnea Kinzea (Arne Quinze), prepoznatljivog po gigantskim instalacijama u javnom prostoru. Nakon upravo otvorenih izložbi na Trijenalu savremene umetnosti u Ostendeu i samostalne izložbe u Roterdamu, Kinze će u Mikser Hausu lično otvoriti izložbenu postavku „Gradovi kao muzeji na otvorenom“, na kojoj će predstaviti projekte koje je realizovao u Belgiji, Nemačkoj, Francuskoj, Kini i Americi, kao i koncept velike metalne instalacije koju autor namerava da pokloni Beogradu.
Izložba „Gradovi kao muzeji na otvorenom“sadrži fotografije i video dokumentaciju Kinzeovih realizovanih projekata, od rađanja ideje do realizacije i ukazuje na potrebu za integracijom savremenih umetničkih radova u javne gradske prostore. Pored toga što će lično predstaviti svoj rad i koncept novog beogradskog projekta, Kinze će sutradan, 12. juna, od 12 do 16 časova u Mikser Hausu održati radionicu „Instalacije u javnom prostoru: od ideje do realizacije“, u okviru koje će svi zainteresovani domaći umetnici, arhitekte i dizajneri lično moći da razmene ideje sa svetki priznatim umetnikom.
Kinze umetnički angažman počinje crtanjem grafita, a kasnije mu preokupacija postaju skulpture i instalacije u prostoru velikih razmera. Prepoznatljiv je po tome što u svom radu koristi različite vrste, uglavnom već korišćenog drveta, obojenog u fluorescentne boje, a koncepti njegovih radova asocijaraju na društvenu interakciju, komunikaciju i urbani način života. Od nedavno njegova istraživanja se kreću u domenu metalnih instalacija, a jednu takvu je osmislio i kao svoj poklon Beogradu, za koji kaže da ga je u potpunosti očarao.
“Postoje dve vrste skulptura: skulpture koje postoje samo da bi impresionirale svojom veličinom i one koje imaju istinsku javnu upotrebu u društvenom životu. Moja borba je usmerena na to da realizujem što je moguće više javnih skulptura. Gradovi kao muzeji na otvorenom i svakodnevni susret publike sa umetnošću, jeste ono što predstavlja ostvarenje mojih snova”, rekao je Kinze o konceptu „Gradovi kao muzeji na otvorenom“.
Kinze kaže da ga u stvaralaštvu vodi vera u postojanje društva u kome svi pojedinci komuniciraju međusobno, a da svojim radovima pokušava da spoji ljude i provocira dijalog među njima. Svojim instalacijama prodire u svakodnevni život ljudi, a nesvakidašnji projekti koje je realizovao u Belgiji (Cityscape, The Sequence), Nemačkoj (The Traveller), Francuskoj (Camille, Rock Strangers), Libanu (The Visitor), Kini (Red Beacon). Americi (Uchronia, Timegate), i drugim gradovima, pomeraju granice konvencionalnog poimanja gradskih centara. Prepoznatljiv po tome što svakom novom projektu prilazi osluškujući posebnosti kulturne sredine u kojoj stvara. Njegov stvaralački proces je neraskidivo vezan za ispitivanje grada i njegovih stanovnika, jer kroz istraživanje njihovih odnosa, Kinze pokušava da uhvati i izrazi konstante promene u ljudima i njihovom okruženju. On ne gradi samo arhitektonske skulpture, već stvara umetnička dela i video instalacije koje verno odslikavaju društvo i međuljudske u odnose unutar njega.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!