today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Apriori World dobitnik IPRA Global Contibution Award!

SVET -Grand Prix 2020. na dodeli nagrada za izuzetnost IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnije svetske šeme PR nagrada, ove godine je „The Last Older Person to Die in Loneliness“, koju je kreirala španska agencija LLYC u ime svog klijenta The BBK Foundation. Kampanja je bila savršen primer nekonvencionalne komunikacione strategije osmišljene da započne razgovor na tabu temu – usamljenost starijih osoba. Veoma realistična skulptura je iskorišćena za grafički prikaz poruke.

Global Contibution Award dodeljuje se za PR sa ciljem da se postigne jedan od UN-ovih ciljeva održivog razvoja. Dobitnik 2020. godine su „Sapuni s točkicama“ hrvatske agencije Apriori World za njihovog klijenta Udrugu slepih Zagreb. Apriori World agencija, koju predvodi Danijel Koletić, već šest godina radi pro bono za USZ, a sapune sa tačkicama je proizvela kompanija Sfera Visia specijalizovana za društveno preduzetništvo. Sapun sa tačkicama je pružio jednostavno rešenje za stari problem. Komunikacijska strategija za povećanje prihoda za ovaj socijalni projekat, koji uključuje proizvodnju sapuna sa Brajevim pismom, podstakla je javnost da daje ovaj sapun na poklon. Projekat ispunjava UN-ov cilj održivog razvoja 10: smanjenje nejednakosti.

„Ovogodišnji Grand Prix se zasluženo bavi tako važnim, ali često zaboravljenim problemom, na veoma angažovan i kreativan način“, komentariše Svetlana Stavreva, predsednica IPRA-e i predsednica žirija: „I osetila sam da je Global Contribution Award 2020 pripao dirljivoj i maštovitoj kampanji koja je zaista usmerena na smanjenje nejednakosti.“

Godišnja inicijativa IPRA-e, Golden World Awards (GWA), koja je uspostavljena 1990. godine, prepoznaje izuzetnost u praksi odnosa s javnošću širom sveta u različitim kategorijama. Dobitnici nagrade se posebno ponose time što je njihov pristup prepoznat kao onaj koji ispunjava međunarodne standarde izuzetnosti u odnosima sa javnošću. Glavni IPRA Grand Prix za izuzetnost se svake godine dodeljuje projektu za koji se oceni da ispunjava najviše standarde te godine. Iako postoji mnogo nacionalnih i regionalnih PR nagrada, postoji samo jedna zaista globalna šema: GWA.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!