Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Angažovanje slavnih ličnosti u advertajzing industriji

SVET – Brendovi, čiji su glasnogovornici slavne osobe, suočavaju se sa jedinstvenim izazovima, od pronalaženja prave osobe za brend, preko iscrpnih provera, pa do koordinacije za vreme snimanja, ali i u realnom životu. To putovanje može biti podjednako ispunjeno poteškoćama i mogućnostima. AdAge objavio je članak sa agencijskim veteranima čiji je posao da se bave slavnim osobama i kako se nose s tim?

Započnite sa kreativnom idejom
„Tu sve počinje sa kreativnošću. Najbolje celebrity kampanje počinju od ideje, kojoj se potom doda dimenzija slavnih“, kaže Peggy Walter, potpredsednik, direktor celebrity usluga za Leo Burnett. Kada se strategija postavi pre nego što se slavna osoba uopšte uzme u razmatranje mnogo je lakše kontinuirano se pozivati na plan koji je urađen prema potrebama klijenta. „To zvuči dosadno, ali sve se uvek vraća na kreativce“.

Izbor glumca Deana Wintersa kao Mayhema za Allstate dobar je primer. Ideja je bila koristiti nešto suprotno od onoga što Allstate predstavlja, sa glumcem koji je dodao „malu notu ludosti i malo opasnosti“, kaže Walter. Dean Winters je u to vreme u seriji „30 Rock“ glumio lošeg bivšeg Liz Lemon, glumio je loše momke u serijama „Oz“ i „Rescue Me“ i bio je dovoljno poznat, prema rečima gospođe Walter, da komunicira anti-sigurnosnu poruku koju je oglašivač želeo preneti. Dodaje da su od pomoći bile i njegove glumačke sposobnosti: „On je jako dobar glumac, a znali smo da želimo takvog u toj ulozi“.

Pobrinite se da slavne osobe doprinose poruci brenda
Nick Phelps, globalni direktor agencije Droga5 koji vodi odnos agencije sa Williamom Morrisom Endeavorom kaže: „Možete videti mnogo oglasa u kojima su poznate ličnosti na prvom mestu, gde se ljudi sećaju slavne osobe ali se ne sećaju za šta je bio oglas. Celebrity mora pomoći da se prenese poruka. Vrlo je lako upasti u zamku celebritija kao ideje“.
Phelps tvrdi da balerina Misty Copeland i supermodel Giselle Bundchen nisu bile očekivani izbor za Under Armour kampanju masovnog sportskog brenda, ali njihova odlučnost i volja u suočavanju sa strašnim kritikama jačaju poruku „I Will What I Want“.

Ceo tekst pročitajte na portalu AdAge.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!