Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ananas je Amazon regije Balkan

Marko Carević, CEO kompanije Ananas e-commerce, govorio je za Marketing mreža magazin o planovima za širenje u region, ali i da li je Ananas budući regionalni Amazon.

Uskoro će biti godinu dana od lansiranja Ananas platforme u Srbiji. Šta ste postigli za ovih godinu dana, a šta je moglo bolje?

Šta smo postigli za godinu dana je toliko veliko i kompleksno da nije uvek lako ni objasniti. U kratkim crtama postali smo prepoznatljiv brend, zadobili poverenje kupaca, rešili tri ključna problema onlajn trgovine koje su mučile naše tržište, a to su – relevantna ponuda, brza i efikasna dostava uz naravno nove, do sada neviđene načine preuzimanja pošiljki i pouzdano i sigurno plaćanje na platformi. I to je ono što svi vide.

Iza svega toga, u proteklih godinu dana uspeli smo da razvijemo efikasan poslovni ekosistem – da izgradimo magacinski prostor od 10 hiljada kvadratnih metara, da oformimo svoj retail, da krenemo u regionalizaciju i uđemo na tržište Severne Makedonije, da zaposlimo više od 200 ljudi, da napravimo mrežu od preko 300 trgovaca koji prodaju preko nas, da omogućimo višemilionsku posetu platformi, da imamo više od 150 hiljada registrovanih kupaca na ananas.rs, da dobijemo priznanja i nagrade kako iz oblasti marketinga, tako i za najbolji marketplace i najbrže rastući ecommerce, da postignemo da nam NPS bude 90 što znači da bi 9 od 10 ljudi preporučilo Ananas i za kraj da od nule napravimo prvi pravi i jedinstveni marketplace na tržištu Srbije.

Uvek postoji lista stvari koja može da se unapredi, posebno ako ste kao mi tech oriented kompanija. I to je konstanta koja se neće promeniti. Ne zato što nešto ne valja, nego zato što uvek može bolje. I pre svega, zato što se mi ne mirimo sa prosečnim rešenjima.

U Srbiji postoji nekoliko eCommerce platformi. Po čemu je Ananas drugačiji i koju vrstu inovacije je doneo na tržište?

U Srbiji ne postoji ništa slično Ananasu. Kao što sam već spomenuo Ananas je prvi pravi i jedinstveni marketplace u Srbiji. Zašto to kažem, zato što mi jedini na tržištu nudimo usluge manipulacije i skladištenja robe, što je rezultiralo time da 97 odsto porudžbina koje smo poslali iz našeg magacina tokom prethodne godine su stigle na adrese poručioca u roku od 24 sata. Druga stvar je potpuno novi način dostave tzv. PUDO lokacije – to su kafići, prodavnice, menjačnice širom gradova sa kojima smo mi napravili saradnju, a u okviru kojih naši kupci mogu da preuzmu svoje pošiljke kada i gde im odgovara, ali i ostave svoje pošiljke ukoliko je potrebno nešto da vrate ili urade eventualnu reklamaciju.

Ali ono što je naša najveća diferencijacija u odnosu na bilo kog drugog igrača na tržištu onlajn trgovine je preuzimanje odgovornosti za kompletno korisničko iskustvo korisnika, što znači da od momenta kupovine do momenta isporuke, pa i povrata i reklamacije korisnik isključivo kontaktira sa nama, mi ne usmeravamo ni na banke ni na kurirske službe. Kompletnu odgovornost preuzimamo mi. I to nije lako. I ništa što mi radimo u Ananasu nije lako, ali je mnogo jako.

Sve ovo je neophodno kako bismo ostvarili našu viziju – sve oko nas je Ananas ili će to biti. Uskoro će svi koji nešto prodaju, prodavati preko naše platforme, a svi koji žele da nešto kupe prvo otići na ananas.rs.

Kada pričamo o cilju, mi smo ga postavili jako visoko – nama je cilj da pobedimo Google, kao prvi korak u onlajn kupovini.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!