Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Amerikanci više veruju oglasima u tradicionalnim nego u online medijima

SVET – Čak 63 odsto ispitanika u SAD-u izjavilo je da najviše veruje oglasima u novinama, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Nielsen, a prenosi Statista. Ispitanici, takođe, veliko poverenje imaju i u oglase u magazinima (62 odsto), kao i u TV oglasne spotove (61 odsto).
Baner kampanjama na Internetu veruje svega 33 odsto Amerikanaca, a oglasima na društvenim mrežama 39 odsto. Rezultati istraživanja pokazuju da građani Amerike i dalje nemaju veliko poverenje u online oglase, ali se percepcija digitalnih kampanja iz godine u godinu poboljšava, navodi se na sajtu Statista. Međutim, i dalje najviše Amerikanaca veruje lični preporukama prijatelja (82 odsto).

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!