Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Amerikanci više veruju oglasima u tradicionalnim nego u online medijima

SVET – Čak 63 odsto ispitanika u SAD-u izjavilo je da najviše veruje oglasima u novinama, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Nielsen, a prenosi Statista. Ispitanici, takođe, veliko poverenje imaju i u oglase u magazinima (62 odsto), kao i u TV oglasne spotove (61 odsto).
Baner kampanjama na Internetu veruje svega 33 odsto Amerikanaca, a oglasima na društvenim mrežama 39 odsto. Rezultati istraživanja pokazuju da građani Amerike i dalje nemaju veliko poverenje u online oglase, ali se percepcija digitalnih kampanja iz godine u godinu poboljšava, navodi se na sajtu Statista. Međutim, i dalje najviše Amerikanaca veruje lični preporukama prijatelja (82 odsto).

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!