Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ako znamo gde smo, možemo da odredimo gde želimo da budemo

Negativna konotacija koncepta, ali i termina odnosi s javnošću u masovnim medijima, i dalje prisutan problem dokazivanja vrednosti komunikacionih aktivnosti (ROI), iako evidentno raste uticaj komunikacionih departmana, interni i onlajn kanali nastavljaju da se šire, ali i postoji raskorak između ponuđenih i neophodnih obuka za komunikacione profesionalce u kompanijama – samo se neki od zaključaka poslednjeg „European Communication Monitor“ (ECM) istraživačkog projekta.
Docent Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu Danijela Lalić, koja je i lično učestvovala u ovom istraživanju, rekla je za Marketing mrežu da svaki PR profesionalac treba da shvati ECM kao moćan alat i vredan putokaz pri razvoju komunikacione strategije, budući da je u pitanju ozbiljno istraživanje, koje su sproveli svetski priznati istraživači. „ECM nikako nije gotov recept, ali daje uvid u stanje i razvoj naše struke. Jedino ako znamo gde smo, možemo da odredimo gde želimo da budemo i da delujemo u skladu sa tim“, navela je Lalić.
Ovo istraživanje iz oblasti komunikacionog menadžmenta i odnosa s javnošću, sprovodi se jednom godišnje od 2007. godine. Istraživanje iz 2011. predstavlja najiscrpniju analizu do sada, sa učešćem 2209 profesionalaca iz 43 zemlje Evrope, među kojima je i Srbija. Ispitanike karakteriše značajno iskustvo: više od tri četvrtine su rukovodioci komunikacija ili izvršni direktori agencija, 56 odsto njih ima preko deset godina profesionalnog iskustva, a prosek starosti ispitanika je 41 godina.


Preuzmi istraživanje klikom na sliku

Izvor: Zerfass A, Verhoeven P, Tench R, Moreno A, Verčič D. (2011):
European Communication Monitor 2011. Empirical Insights into Strategic Communication in Europe, Results of an Empirical Survey in 43 Countries (Chart Version), Brussels: EACD, EUPRERA ( preuzmi sa: www.communicationmonitor.eu )

Autor: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!