Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ako niste spremni da slušate, niste spremni ni za digitalne medije!

Juče u Institutu za digitalne komunikacije (DCI) održan je kurs „Copywriting“ za urednike i novinare nekoliko beogradskih redakcija. Trening su vodili Ana Mirković, izvršna direktorka i Boris Trivan, programski direktor DCI.

„Komunikacija danas više nije jednosmerna, pa čak ni dvosmerna. Ona je višesmerna. Ako želite da ostvarite dobru komunikaciju na društvenim medijima morate imati jasnu strategiju i pametno definisane ciljeve. Takođe, iako danas svi jurimo za brojevima, oni su najmanje bitni. Ono što je važnije jeste da dobro poznajete svoju ciljnu grupu – ko su ti ljudi, analizirajte njihove potrebe, želje, interesovanja…“, rekla je tokom kursa Ana Mirković. Prema njenim rečima, slušanje je najvažniji deo komunikacijskog procesa, jer kroz slušanje otkrivamo da li su nas drugi razumeli i kako su nas razumeli, šta misle o poruci, kao i na koji način na nju reaguju. „Mediji su ranije bili u poziciji da kažu, a danas više nego ikada moraju da slušaju. Ako niste spremni da slušate, niste spremni ni za digitalne medije“.

Najnovija istraživanja pokazuju da do ljudi, za tri sata dnevno provedenog na Internetu, dođe čak 17 hiljada različitih informacija. Iako ste fokusirani na jednu stvar ili nekoliko njih, vaš mozak upija sve informacije i pamti ih. Zato je za medije najvažnije da budu iskreni, jer ako jednom prevarite čitaoce, više nećete moći da vratite poverenje. „Pre ili kasnije svi ćemo morati da uskočimo u digitalni voz, jer sasvim je sigurno da se više nikada nećemo vratiti na papir i olovku. Za razliku od tradicionalnih, jedna greška na društvenim medijima može biti fatalna. Zato su slušanje i diferencijacija ono što dugoročno može doneti benefit medijima“, zaključila je Ana.
Boris Trivan predstavio je prisutnim urednicima i novinarima šest praktičnih saveta za dobar copywriting:

  1. Slušajte svoju ciljnu grupu. Ne stavljajte fokus na sebe, jer ste vi nebitni.
  2. Razumevanje – pišite iz ugla svoje ciljne grupe, ali nemojte se truditi se da se dopadnete svima.
  3. Privucite pažnju dobrim naslovom i podnaslovom.
  4. Jednostavnost – pišite jednostavnim jezikom, a rečenice neka budu kratke i sadržajne.
  5. Diferencijacija – zapitajte se šta vas čini jedinstvenim?
  6. Fer plej – nemojte nikada varati!

Na kraju treninga predstavnicima medija predstavljane su dve studije slučaja uspešne komunikacije na društvenim medijima – fenomen Pojkojne Mileve i UNICEF projekat „Biraj reči, hejt spreči“.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!