Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Medeja Kraševec, Creative Director, Luna TBWA Ljubljana rekla je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Vidim industriju bez nekadašnje slave, i kreativne ljude koji više nisu poštovani kao mi (oni) nekada. Mislim da je vreme da ponovo zamislimo advertajzing, i uspostavimo industriju i zanat na nivo na kom je bila nekada – visoko profesionalno sa malo magije. Festivali poput Kaktusa su odlična prilika i podsticaj kako za kreativce, tako i za klijente, da počnu da razmišljaju o oglašavanju što više i da mu vrate imidž u očima potrošača, ali i mlađih generacija koje dolaze.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
KISS – keep it simple, stupid – odličan je moto kako u životu tako i u oglašavanju. Najbolje ideje su one koje se mogu objasniti vrlo lako, obično u jednoj rečenici. Dakle, moj savet bi bio – ostanite verni i ne komplikujte. Ako je to dobra ideja, zablistaće.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 23. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/