Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AgencyReport22: Gde su agencije nakon COVID-19 krize?

Petu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:

Agencija za tržišne komunikacije
Agencija za marketinška i društvena istraživanja
Agencija za odnose s javnošću
Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
Agencija za digitalni marketing
Agencija za spoljno oglašavanje
Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport22 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2021. godine.

Kao i prethodnih godina, cilj istraživanja je analiza tržišta u protekloj godini, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje se kao i prethodnih godina sprovodi u dva talasa. Prvi talas započeo je 20. jula i predstavlja prikupljanje podataka od agencija. Deo istraživanja ove godine su i podaci vezani za zarade zaposlenih u agencijama, hibridni rad, talenti i uslovi rada u agencijama.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala svim agencijama koje učestvuju u istraživanju i na taj način daju svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report pre pet godina, sa ciljem da ovaj projekat realizujemo svake godine, kako bismo sagledali i predvideli promene i trendove na tržištu. Ovaj projekat tek nakon nekoliko godina analize dobija svoj pun potencijal, jer nam daje jasne smernice kretanja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji. Posebno će biti zanimljivo sagledati poslovanje agencija nakon COVID-19 krize. Agency Report koristan je alat svim agencijama na tržištu marketinških komunikacija da sagledaju svoje poslovanje, da ga uporede i unaprede. Koristan je i za kompanije, posebno u toku priprema za pitch procese, ali i samom tržištu da postane transparetnije i razvije se u skladu sa standardima tržišta razvijenih zemalja sveta“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl hello@marketingmreza.rs. Tabele sa podacima o poslovanju agencija iz prethodnih godina dostupne su na platformi AdNetwork.

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport22

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!