Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AgencyReport20: Čak 34% agencija fokusiraće se na obezbeđivanje likvidnosti do kraja 2020.

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport20. Ove nedelje objavljujemo drugi deo ovog istraživanja koji se odnosi na planove za budući poslovni razvoj agencija u Srbiji.

Od 105 agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnog komuniciranja, a koje su učestvovale u istraživanju, čak 67% navelo je da su u 2019. ostvarile gotovo sve ciljeve ili planove iz 2018. godine, dok je 9% ostvarilo upotpunosti sve zacrtane planove.

54% agencija u 2019. zabeležilo je najveći rast klijenata i najveći napredak u poslovanju u oblasti digitalnog marketinga, dok 30% njih smatra da u FMCG industriji imaju najveći potencijal za dobijanje novih klijenata i razvoj poslovanja u narednih godinu dana.

Kada su u pitanju dalji razvojni planovi, 46% agencija ulagaće u razvoj tima i zaposlenih, dok 27% planira pokretanje novih projekata i plasiranje novih komunikacionih alata. Čak 27% agencija u Srbiji planira širenje i otvaranje novih predstavništva na tržištu Evrope.

Kada je u pitanju uvođenje novih usluga i delatnosti, 55% agencija planira uvođenje ili unapređenje sektora za digitalni marketing u okviru agencije u 2020., dok 11% vidi potencijal u širenju u oblasti media buyinga.

U svetlu COVID-19 krize, 34% agencija reklo da će se fokusirati na obezbeđivanje likvidnosti i održavanje broja zaposlenih do kraja 2020. godine, dok je 18% ispitanika reklo da će se u ovoj godini fokusirati na razvoj i obuku zaposlenih.

Treću godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupacija. Prvi put ove godine u analizu će biti uključeni i preduzetnici koji su od 2019. godine u obavezi sa predaju završne finansijske izveštaje Agenciji za privredne registre Republike Srbije.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2019. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prethodnih godina, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs
Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport20

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!