#AgencyReport20: Čak 34% agencija fokusiraće se na obezbeđivanje likvidnosti do kraja 2020.

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport20. Ove nedelje objavljujemo drugi deo ovog istraživanja koji se odnosi na planove za budući poslovni razvoj agencija u Srbiji.

Od 105 agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnog komuniciranja, a koje su učestvovale u istraživanju, čak 67% navelo je da su u 2019. ostvarile gotovo sve ciljeve ili planove iz 2018. godine, dok je 9% ostvarilo upotpunosti sve zacrtane planove.

54% agencija u 2019. zabeležilo je najveći rast klijenata i najveći napredak u poslovanju u oblasti digitalnog marketinga, dok 30% njih smatra da u FMCG industriji imaju najveći potencijal za dobijanje novih klijenata i razvoj poslovanja u narednih godinu dana.

Kada su u pitanju dalji razvojni planovi, 46% agencija ulagaće u razvoj tima i zaposlenih, dok 27% planira pokretanje novih projekata i plasiranje novih komunikacionih alata. Čak 27% agencija u Srbiji planira širenje i otvaranje novih predstavništva na tržištu Evrope.

Kada je u pitanju uvođenje novih usluga i delatnosti, 55% agencija planira uvođenje ili unapređenje sektora za digitalni marketing u okviru agencije u 2020., dok 11% vidi potencijal u širenju u oblasti media buyinga.

U svetlu COVID-19 krize, 34% agencija reklo da će se fokusirati na obezbeđivanje likvidnosti i održavanje broja zaposlenih do kraja 2020. godine, dok je 18% ispitanika reklo da će se u ovoj godini fokusirati na razvoj i obuku zaposlenih.

Treću godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupacija. Prvi put ove godine u analizu će biti uključeni i preduzetnici koji su od 2019. godine u obavezi sa predaju završne finansijske izveštaje Agenciji za privredne registre Republike Srbije.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2019. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prethodnih godina, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs
Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport20


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari