Marketing mreža 1. novembra u ICT Hub Playground u Beogradu organizovaće debatu na temu Agency THINK TANK – Keep it 100, sa početkom u 18 časova.
U okviru ovog događaja biće predstavljeni ključni rezultati #AgencyReport18, prve dubinske analize agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, a o rezultatima i budućim trendovima govoriće predstavnici agencija obuhvaćenih istraživanjem.
Pored toga, na događaju biće predstavljani i najnoviji rezultati istraživanja na temu transparentnosti i pitcheva iz ugla kompanija u Srbiji, koje Marketing mreža sprovodi u saradnji sa agencijom za istraživanje tržišta Smart+ Research.
Marketing mreža najaviće i novi veliki projekat koji će biti realizovan od novembra ove godine, a biće upriličen i koktel i druženje nakon događaja za sve prisutne.
Agency Report predstavlja rezultat analize 288 pravnih lica, a agencije su u analizi raspoređene u osam grupacija. Istraživanje je sprovedeno u organizaciji Marketing mreže i daje uvid u stanje na tržištu, kroz analizu poslovanja agencija u 2017. godini. Kroz dva talasa istraživanja dobijeni su ključni indikatori razvoja i stanja struke u Srbiji, a koji su javno dostupni na portalu Marketing mreža.
Marketing mreža objavila je do sada analize za ukupno šest grupacija agencija, a u narednim danima biće objavljene i Agencije za digitalne komunikacije i Agencije za tržišne komunikacije.
Agency Report dugoročan je projekat Marketing mreže i realizovaće se svake godine. Projekat je u potpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa transparentnošću, razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljama sveta.
Događaj je besplatan, a broj mesta je ograničen. Molim vas da svoje prisustvo potvrdite na mejl ivana@marketingmreza.rs najkasnije do 28.10.
Organizaciju Agency THINK TANK – Keep it 100 podržale su agencije Chapter 4 PR i Super Dot.
Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport18.