REGION – Kad u istu rečenicu spojimo IT i kompaniju staru 30 godina, znamo da se radi o odnosu koji je prošao (i još uvek prolazi) brojne transformacije ali porodična IT kompanija HSM u izvrsnoj je tech kondiciji — prati tehnološke trendove, usvaja nove metode i napušta one zastarele zadržavajući pritom ljudski pristup porodične kompanije. Rezultat ovakvog spoja je HSM-ova vodeća pozicija u regiji u implementiranju digitalnih poslovnih rešenja.
Nakon osveženja svoje ponude uvođenjem cloud consulting-a, došao je red da HSM-ovci isto naprave i za svoj brending kojim se prestavljaju kao savremeni savetnik za digitalna rešenja. Zato je cilj rebrendinga i novog vizuelnog identiteta napravljenog u saradnji sa agencijom Señor bio predstaviti modernizovanu kompaniju, kvalitetnu uslugu i ljudski touch koji sve to skupa pokreće.
Rebrending je dosta toga u priču doneo, a nešto je i odneo — dosadašnje ime HSM informatika skraćeno je na prepoznatljivi HSM čija skraćenica predstavlja samu bit brenda — Human sense moves technology and business. Ovaj slogan je ujedno i malo priznanje ljudskom faktoru kao pokretaču cele kompanije, a i tehnologije i biznisa klijenata koji se najviše oseća u HSM-ovoj ulozi iskusnog i pristupačnog savetnika za digitalna rešenja.
Šta predstavlja novi vizuelni identitet? Kako su HSM-ova rešenja zapravo početni impuls talasa koji pokreće poslovanje njegovih klijenata prema napried, Señorovci su za osnovni element novog vizuelnog identiteta upotrebili upravo — impuls. Osim što HSM pokreće promene, kombinovanjem analognih impulsa koje stvara čovek i onih digitalnih koje stvara uređaj dobija se potpuni prikaz njihovog pristupa poslovanju.
Uticaj impulsa kao osnovnog oblika vidljiv je u samom logotipu, tretmanu naslova koji prati valovitu liniju impulsa te linijskom uzorku na raznim materijalima koji su zadržali HSM-ove originalne boje.