Posle prošlogodišnjih velikih uspeha na međunarodnom nivou i osvajanja dve najprestižnije svetske nagrade iz oblasti odnosa sa javnošću „IPRA Golden World Awards for Excellence 2012“ i „IPRA Golden World Awards for Excellence GRAND PRIZE 2012“, agencija Blumen group navedenim priznanjima ove godine dodaje i status finaliste prestižne i jedne od najuglednijih međunarodnih priznanja u oblasti odnosa sa javnošću – SABRE AWARDS za kampanju Republičkog zavoda za statistiku: Informativna kampanja popisa poljoprivrede 2012. „SVAKI POPIS DAJE OPIS“.
SABRE AWARDS (Superior Achievement in Branding and Reputation) je prestižno međunarodno priznanje kojim se nagrađuju najbolji projekti, agencije i pojedinci u oblasti odnosa sa javnošću u Severnoj Americi, EMEA regionu i Južno-pacifičkom regionu. U trci za priznanja u više od 20 kategorija ove godine se našlo čak 2.400 radova iz celog sveta. Članovi žirija su seniori i profesionalci u oblasti odnosa sa javnošću i korporativnih komunikacija iz uglednih svetskih PR agencija.
SABRE AWARDS dodeljuje se od strane Holmes group osnovane 2000. godine sa kancelarijama u Njujorku i Londonu koja je posvećena promovisanju i unapređenju struke i profesionalizma u oblasti odnosa sa javnošću. Informativna kampanja popisa poljoprivrede 2012. primećena je i na domaćem nivou. Slogan ove informativne kampanje „Svaki popis daje opis“ dobitnik je povelje pobednika Snaga kreativnosti za najbolji slogan u 2012. godini. Pored toga, Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelio je ovoj informativnoj kampanji srebrno priznanje u kategoriji „Društveno odgovorne PR kampanje“.