today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Adobe: Trendovi i predviđanja za 2016.

SVET – Marketing industrija prolazi kroz ozbiljne transformacije zahvaljujući naprednom razvoju tehnologije, kao i digitalnim medijima. John Watton, EMEA Marketing Direktor u kompaniji Adobe, izneo je neke od činjenica koje će promeniti marketing u predstojećoj godini.

Iskustvo potrošača
Sve je u iskustvu. Danas brend predstavlja skup iskustava potrošača. S obziorom na dostupnost tehnologije koja omogućava kompanijama targetiranje potrošača bilo gde, bilo kad i na bilo kom mestu, od kompanija se zahteva da se izdignu iz mora konkurencije tako što će da pruže zanimljivije, duhovitije, šokantnije i emocionalnije sadržaje.

Delovanje u realnom vremenu
Sa porastom dostupnosti ogromnog broja informacija o potrošačima, postaje nemoguće sve ih obraditi, a još teže uraditi to u kratkom roku. Kompanije uviđaju da je nemoguće upravljati kampanjama u realnom vremenu. Tehnologija će omogućiti da ovaj proces bude kontinuiran, tako što će kompanijama dati mogućnost da kupuju i prodaju digitalni prostor u realnom vremenu.

Veštine predviđanja
Više nije dovoljna klasična analiza podataka, već je focus na predviđanju budućih događaja i trendova. U narednoj godini sve će se vrteti oko razumevanja podataka, predviđanja i brzog reagovanja. U prethodne dve godine za 241% porasla je potražnja za stručnjacima koji se bave analitikom predviđanja.

Personalizacija
Stručnjaci digitalnog marketinga već godinama usavršavaju svoje alate za personalizovano oglašavanje. Potrošači su se zasitili oglašavanja putem masovnih medija, a samim tim tradicionalni marketinški kanali moraće da se prilagode i da personalizuju način komunikacije sa potrošačima.

Email marketing
Iako je još uvek značajan kanal prodaje, izgradnje lojalnosti i predstavlja jedan od omiljenih kanala za dobijanje ponuda, vreme klasičnog slanja oglasnih poruka je prošlo. Potrebno je koncentrisati se na dostavljanje relevantnih ponuda, koncentrisati se na kvalitet, a ne na kvantitet.

Digitalni marketing
I u narednoj godini praviće se razlika između digitalnog i klasičnog marketinga, iako je ta linija sve bleđa. U narednih par godina očekuje se stapanje ovih pojmova, kao i da će se pod pojmom marketing podrazumevati – digitalni marketing.

Izvor: IAB UK

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!