today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: U se i u svoje kljuse!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“.Tim povodom razgovarali smo sa Borislavom Miljanovićem, CEO, Represent Systema i jednim od panelista.

U kojoj meri su ekonomske mere Vlade Srbije zaista pomoć kreativnoj industriji?
Mere Vlade Republike Srbije su dobre, ali nedovoljne. Mislim da će naša industrija biti u krizi sigurno do septembra, a verovatno i do kraja godine. Plaćanje poreza i doprinosa za tri meseca u ovoj godini za vreme krize čeka će nas naredne godine kao i vraćanje novih povoljnijih kredita ako ih dobijemo. I koliko mogu da vidim najpovoljniji krediti za likvidnost koji se mogu dobiti u Srbiji od Fonda za razvoj imaju vrlo teške uslove i umesto da favorizuju kreativne i digitalne industrije jer u njima je mnogo veći povraćaj uloženih sredstava i tu je pravi razvoj, oni su čini mi se okrenute ka onom delu privrede koji se bavi krpljenjem rupa i presipanjem iz jednog u drugi ćošak.

Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Šta treba da radimo kao industrija najbolje se može videti na primeru Hrvatske i aktivnostima njihovih udruženja. U Srbiji mi nemamo ni jedno takvo strukovno telo iako postoje na papiru i za dodelu nagrada. Tako da nam ostaje – u se i u svoje kljuse! I ova nas je kriza naučila da bez obzira koliko mi iz struke zapomagali i savetovali kompanije da nastave sa kampanjama mi smo samo jedan deo društva i od njega se ne možemo osamostaliti. Ako se ljudi bore da obezbede osnovne životne namirnice, na TV-u ćemo gledati besomučne reklame maloprodajnih lanaca. I uzaludno mi agitujemo da treba pomoći medijima i marketinškoj industriji dok gledamo raspad hotelske i transportne industrije. Out of home biće prazan, a novine nema ko da kupi! I džaba nam svi naši apeli. Tamo gde je biznis tamo moramo da budemo i mi, a ne gde bismo mi voleli ili gde smo nekada najviše zarađivali!

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!