Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: U se i u svoje kljuse!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“.Tim povodom razgovarali smo sa Borislavom Miljanovićem, CEO, Represent Systema i jednim od panelista.

U kojoj meri su ekonomske mere Vlade Srbije zaista pomoć kreativnoj industriji?
Mere Vlade Republike Srbije su dobre, ali nedovoljne. Mislim da će naša industrija biti u krizi sigurno do septembra, a verovatno i do kraja godine. Plaćanje poreza i doprinosa za tri meseca u ovoj godini za vreme krize čeka će nas naredne godine kao i vraćanje novih povoljnijih kredita ako ih dobijemo. I koliko mogu da vidim najpovoljniji krediti za likvidnost koji se mogu dobiti u Srbiji od Fonda za razvoj imaju vrlo teške uslove i umesto da favorizuju kreativne i digitalne industrije jer u njima je mnogo veći povraćaj uloženih sredstava i tu je pravi razvoj, oni su čini mi se okrenute ka onom delu privrede koji se bavi krpljenjem rupa i presipanjem iz jednog u drugi ćošak.

Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Šta treba da radimo kao industrija najbolje se može videti na primeru Hrvatske i aktivnostima njihovih udruženja. U Srbiji mi nemamo ni jedno takvo strukovno telo iako postoje na papiru i za dodelu nagrada. Tako da nam ostaje – u se i u svoje kljuse! I ova nas je kriza naučila da bez obzira koliko mi iz struke zapomagali i savetovali kompanije da nastave sa kampanjama mi smo samo jedan deo društva i od njega se ne možemo osamostaliti. Ako se ljudi bore da obezbede osnovne životne namirnice, na TV-u ćemo gledati besomučne reklame maloprodajnih lanaca. I uzaludno mi agitujemo da treba pomoći medijima i marketinškoj industriji dok gledamo raspad hotelske i transportne industrije. Out of home biće prazan, a novine nema ko da kupi! I džaba nam svi naši apeli. Tamo gde je biznis tamo moramo da budemo i mi, a ne gde bismo mi voleli ili gde smo nekada najviše zarađivali!

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!