#AdCast: Pre otkazivanja kampanja treba porazmisliti šta nam to donosi kratkoročno i dugoročno!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za danas 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Brajović, Deputy Managing Director agencije SIVO i jednom od panelista.

Zamrzavanje budžeta i otkazivanju kampanja – da li je to kratkoročno rešenje ili dugoročan problem za brendove? Šta savetujete vašim klijentima?
Mi naše klijente savetujemo da pre bilo kakve odluke koja se tiče zamrzavanja budžeta i otkazivanja kampanja treba porazmisliti šta nam to donosi kratkoročno i dugoročno. Ono kako se ponašaš kao brend u doba krize će biti upamćeno od strana potrošača dugo. Kada krene kriza marketing budžet je među prvima na udaru za smanjenje i to se objašnjava na sledeći način: ukoliko nema potražnje nema ni smisla investirati. Takvo razmišljanje rešava problem kratkoročno i tada možete da kažete sebi: OK, kada se završi kriza mi ćemo tada biti tu za potrošače. A šta će da se desi ukoliko je vaš potrošač u međuvremenu zaboravio na vas? Vi ste izgubili odnos sa svojim potrošačima, a i samo znate da je uvek skuplje uraditi ponovnu akviziciju klijenta nego da održavate odnos sa njim. Ono što se pretpostavlja u ovom trenutku na globalu je da da će Q2 ekonomski pokazatelji biti izuzetno loši, da već kada krene Q3 će doći do određenog poboljšanja, a oporavak sledi u Q4 i početkkom 2021. Našim klijentima savetujemo da budu spremni za budućnost jer NEW NORMAL je nešto što sledi, i agilne kompanije koje se mogu brzo prilagoditi tom „novom normalnom“ će uspeti da se iz ove krize izađu sa manjim posledicama.

Zašto je važna partnerska saradnja agencija i kompanija u doba krize?
Partnerska saradnja između agencija i klijenta je veoma važna uvek i naši klijenti oduvek znaju da smo mi partneri, a ne dobavljač i izvođač. To je naša poslovna filozofija uvek bila, kao i većine naših klijenata, a ovo je trenutak kada je ona dobila najviše na značaju. Naš zajednički odgovor na situaciju na početku krize je došao veoma brzo, upravo zato što imamo otvoren odnos koji nam dopušta agilnost. Treba razumeti da ovo nije samo finansijska kriza, već i zdravstvena kriza koja je uticala na sve delatnosti i potpuno promenila ljude, njihove ponašanje, osećanja i uticala na način kako se konzumiraju mediji, kako se troši novac, kao i na zarade. Kompleksnost cele situacije zahteva otvorenu komunikacije između agencije i klijenta i brzo delovanje.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari