today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Pravu vrednost internih komunikacija mnogi su uvideli tek za vreme pandemije!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temu – Interna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Simić Milojević, Client Service Director, V+O Communication i moderatorom ovog razgovora.

Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori kompanije u kojoj su zaposleni?
Mislim da je nemoguće dati kratak odgovor na ovo pitanje. Ali ono što je suština kako da od zaposlenog koji radi za kompaniju dođemo do zaposlenog koji živi vrednosti kompanije u kojoj radi jeste da ovaj proces zahteva ozbiljno i sistematično ulaganje, kao i strateški pristup komunikacijama kako bi se kreirala jedna interna kultura koja će biti održiva na duge staze. Veoma je bitno da zaposlenima damo do znanja da mislimo na njihove profesionalne i ljudske potrebe, da osluškujemo njihove komentare, ali i kritike. Sa druge strane, važno je da se zaposlenima na pravi način približe kompanijske vrednosti i ono što sama kompanija predstavlja u eksternoj javnosti, kako bi mogli da gradimo internu komunikacijsku platformu koja je bliska svima. Ako zaposlene prepoznamo kao jednu od glavnih vrednosti kompanije, onda smo na dobrom putu, ne samo u građenju ambasadora, već i u razvijanju samog employer brenda.

Zašto kompanije ne bi smele da potcene internu komunikaciju?
Pravu vrednost internih komunikacija mnogi su uvideli sada za vreme pandemije virusa Covid-19, zato što ova vrsta strateškog komuniciranja naročito dolazi do izražaja u kriznom vremenu. Pojedinima se višestruko isplatilo što su ulagali u ovaj segment, jer su upravo zahvaljujući takvom pristupu sačuvali kompaniju od većeg ulaska u krizu.

Interne komunikacije će u ovoj novoj „post-Covid stvarnosti“ sve više dobijati na značaju. Sada je više nego bitno da se postave dobri sistemi internih komunikacija. Pravila u načinu poslovanja se menjaju i strateškim pristupom internim komunikacijama kreiramo jednu novu i bolju kulturu poslovanja koja predstavlja pravu snagu kompanije.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!