today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Događaji bez stvarnog prisustva i razmene sa publikom ostaju bez svoje suštine!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Osmi webinar zakazan je za sredu 24. jun sa početkom u 18h na temu „Event industrija – kako dalje?„. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Milašinović, PR menadžerom Beogradske filharmonije i jednom od panelista.

Kako vidite budućnost event industrije?
Celokupna event industrija je pod velikim izazovom, ali kao što voda uvek nađe put – nema sumnje da će kreativci pronaći način da pretnje konvertuju u prednosti, upotrebom tehnologije, znanja i invencije.

Mogu li digitalni u potpunosti da zamene tradicionalne događaje?
Puno je primera gde digitalni alati ne mogu da zamene ono što nazivamo tradicionalnim doživljajem. Koncerti, pogotovo klasične, a tek simfonijske muzike (koja uključuje veliki broj učesnika na bini) su svakako jedni od njih. Digitalne koncertne dvorane su veoma dobro rešenje kada je održavanje kontinuiteta u pitanju. Međutim, događaji bez stvarnog prisustva i razmene sa publikom ostaju bez svoje suštine, a to je doživljaj.

Link za registraciju dostupan je ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!