#AdCast: Događaji bez stvarnog prisustva i razmene sa publikom ostaju bez svoje suštine!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Osmi webinar zakazan je za sredu 24. jun sa početkom u 18h na temu „Event industrija – kako dalje?„. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Milašinović, PR menadžerom Beogradske filharmonije i jednom od panelista.

Kako vidite budućnost event industrije?
Celokupna event industrija je pod velikim izazovom, ali kao što voda uvek nađe put – nema sumnje da će kreativci pronaći način da pretnje konvertuju u prednosti, upotrebom tehnologije, znanja i invencije.

Mogu li digitalni u potpunosti da zamene tradicionalne događaje?
Puno je primera gde digitalni alati ne mogu da zamene ono što nazivamo tradicionalnim doživljajem. Koncerti, pogotovo klasične, a tek simfonijske muzike (koja uključuje veliki broj učesnika na bini) su svakako jedni od njih. Digitalne koncertne dvorane su veoma dobro rešenje kada je održavanje kontinuiteta u pitanju. Međutim, događaji bez stvarnog prisustva i razmene sa publikom ostaju bez svoje suštine, a to je doživljaj.

Link za registraciju dostupan je ovde.


Oceni tekst

2,33 od 5
Loading...

Komentari