Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče treći po redu #AdCast webinar na temu „Influencer marketing u doba korone“.
U okviru ovog webinara razgovaralo se o tome kako je COVID-19 kriza uticala na influence tržište; na koji način su influenseri koristili svoj uticaj u doba pandemije; šta su i na koji način komunicirali; na koji način su influenseri pomogli brendovima u komunikaciji sa potrošačima tokom vanrednog stanja; na koji način će potencijalno smanjenje budžeta brendova uticati na influencer marketing; da li je ova kriza prilika za influensere; saradnja agencija-kompanija-influesera u krizi.
Zaključak webinara je da je COVID-19 kriza definitivno velika prilika za influensere, koji upravo sada treba da pokažu svoju kreativnost i pronađu nove načine da ostanu sveži i uticajni, ali i pomognu kompanijama u komunikaciji sa potrošačima. Na žalost, niko ne može da predvidi u kom pravcu će se kretati budžeti u Q3 i Q4, ali zaključak je da svi – i kompanije, i agencije i influenseri – treba da se prilagode situaciji. Detaljni briefovi i transparentna komunkacija – ključni su za uspešnu saradnju sa influenserima, zaključak je webinara.
Ceo webinar pogledajte u videu ispod:
Na ove i brojne druge teme govorili su:
Lana Bedeković Rosandić, Managing Partner, ALERT i vlasnica platforme Webinfluential (Hrvatska)
Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška
Katarina Lero, regionalni brend menadžer za kategoriju žvaka i bombona, MARS
Danilo Badnjar (Choda), youtuber I influenser
Milan Inić (Yasserstain), youtuber I influenser
Uvodno istraživanje: Andrej Gamser, Digital Director, Digital Element
Moderator: Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža