Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

AdBlock ne zanima content marketing!

Sve češća i raširenija upotreba softvera za blokiranje banera na internetu još je jedan od razloga zašto ulagati u content marketing.

Pre nekoliko dana instalirali smo AdBlock dodatak za internet pretraživače putem kojih surfujemo. Prvi put u životu, a na internetu smo od 1997. Zašto? Na jednoj stranici neprestano nam je iskakala videoreklama koja se automatski pokreće kada otvorite stranicu i pritom zauzme dobar deo ekrana. Imati danas takvu iritantnu reklamu nije dobro ni za stranicu ni za oglašivača – završilo je tako da stranicu ignorišemo, a oglašivača više nećemo videti. Ako su nas naterali na to, zamislite kako je tek drugima, manje strpljivim korisnicima?

No sa druge strane, raširenija upotreba AdBlock softvera kvačica ja za content marketing i proizvodnju vlastitog sadržaja. Sadržaja koji je precizno usmeren prema vašim korisnicima i kod kojeg im pažnja ne odvlači ništa, jer je fokus isključivo na spomenutom sadržaju. Kako je pisao PageFair u svom izveštaju za proteklu godinu, u svetu ima oko 198 miliona korisnika AdBlock softvera, a u poslednjih 12 meseci upotreba istog porasla je za visokih 41 odsto. U Evropi je upotreba AdBlock softvera skočila za 35 odsto, dok u Hrvatskoj broj korisnika koji koristi ovakav softver iznosi oko 20 odsto. Koliko je sadržaj važan pokazuje i informacija da se gotovo najviše blokiraju reklame na društvenim mrežama. Mislite li da su mobilni uređaji na koje se sve seli sigurni od softvera za blokiranje reklama, varate se – i na njima je to moguće. U PageFairu predviđaju da će i u ovom segmentu rasti upotreba ovakvog softvera. Stoga nije nimalo čudno da se kompanije okreću native advertisingu, odnosno content marketingu.

Izvor: Jasno&Glasno

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!