today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Adaptacija, inovacija i investicije – izazovi struke u 2016.

Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Teme foruma biće, između ostalog, usmerene i na trendove i izazove u integrisanim komunikacijama, o čemu, povodom događaja, govore komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.

„Kao kompanija koja ima visokorazvijenu odgovornu komunkaciju sa svim interesnim javnostima, kako na korporativnom, tako i na nivou brendova, verujemo da integrisana komunikacija treba da bude precizno usklađena i harmonična kako bi se, na konzistentan način i ciljanim pristupom, povećala efikasnost i ostvario željeni uticaj“, rekla je Biljana Bobić Subin, menadžer za korporativne odnose u kompaniji HEINEKEN Srbija.

Nataša Filipović, direktor agencije Ovation BBDO, kaže da će najveći izazovi struke u ovoj godini biti adaptacija, inovacija i investicije. „Na prvom mestu je spremnost da se adaptiramo u odnosnu na okolnosti, zatim da konstantno unapređujemo agencijsko poslovanje na svim nivoima, te da investiramo u akviziciju novih talenata, i na kraju da razvijemo nove servise koji su neophodni klijentima“, ocenila je Filipović.

Ivan Živković, direktor agencije Pioniri Communications, smatra da ćemo morati još više da se menjamo i svakog dana u realnom vremenu primenjujemo nova znanja i trendove. „Ako smo mislili da je ovo dovoljno brzo, moraćemo još brže. I da zaista pokažemo šta znači posvećenost koju većina samo navodi kao stavku u ponudi. Da se odupremo raznim pritiscima koji prete daljem urušavaju integriteta profesije, kao i njene finansijske izvesnosti i stabilnosti.“

Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit, ocenjuje da ćemo se u 2016. godini, pre svega, boriti da ostanemo dovoljno kreativni. Ona kaže da smo se svi navikli i na nedostatak novca, privikli na nove kanale komunikacije, odležali sve dečije bolesti, ali društvo i svet oko nas uvodi neke šablone iz kojih je „zabranjeno“ izaći.

Kako se era znanja ubrzano kreće ka eri preduzetništva i inovacija sve više nam trebaju veštine kreativnosti, komunikacije, kritičkog mišljenja i saradnje u svim oblastima, smatraju u agenciji MASMI. „Poznavanje potrošača, klijenata, zaposlenih i sredine u kojoj živimo uslov je da interaktivan odnos i učenje o nama samima i drugima umešno i uspešno pretvorimo u partnerski odnos. Platforma koja ima duh znatiželje i otvorenosti ka novom i nepoznatom trebalo bi da olakša sve barijere i stranputice na putu izazova našeg posla“, ocenila je Tatjana Mamula, direktorka agencije MASMI.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Više informacija o forumu IZAZOV 2016 pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!