Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

AdAge: Budućnost TV oglašavanja i tehnologije

SVET – Navika gledanja televizije dragatično se izmenila u poslednje dve godine, ali agencije tvrde da mogućnost gledanja TV programa na više uređaja i ekrana omogućava brendovima da lakše dođu do potrošača.
Advertising Age sproveo je istraživanje na temu TV oglašavanja i načina na koji korisnici pristupaju TV sadržaju, u doba kada tehnologija svakoga dana napreduje. Istraživanje je sprovedeno u februaru ove godine, na uzorku od 191 ispitanik (agencije, marketingaši i mediji).
Istraživanje je pokazalo da je više od polovine ispitanika (51%) optimistično kada je u pitanju oglašavanje na televiziji, dok 63% njih smatra da TV platforme pružaju veće mogućnosti dolaska do ciljnih grupa.

Rezultate istraživanja možete preuzeti OVDE.

 

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!