Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ad​idas odneo pobedu u real-time marketingu na Svetskom prvenstvu u Brazilu

SVET – Nemački sportski brend adidas odneo je pobedu na terenu i izvan njega na upravo završenom Svetskom fudbalskom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje „all in or nothing“ kampanje.
Za vreme održavanja Prvenstva u Brazilu, adidas je bio brend o kojem se najviše razgovaralo na društvenim mrežama s povećanjem broja pratilaca za 5.8 miliona na svim glavnim platformama društvenih medija – više nego bilo koji drugi sportski brend, saopštila je ova kompanija.
Tom Ramsden, globalni direktor marketinga adidas Football rekao je: „Oduvek smo znali da će komunikacija u realnom vremenu biti najbolji način da adidas pobedi u Brazilu. Mi smo istinski povezani sa sportom putem naših proizvoda, igrača i fudbalskih saveza da jednostavno nema trenutka u fudbalu u kojem mi nismo prisutni, a lično verujem da nas naše znanje i razumevanje igre čini najangažovanijim brendom kada su u pitanju fudbalski fanovi.“
Iz svoje baze „Posto adidas“ u Riju, adidasov marketinški tim objavljivao je kombinaciju planiranih, očekivanih i reaktivnih sadržaja kako bi podstaknuo online konverzaciju s fanovima. U kampanji je naglasak stavljen na share of voice i reaktivne trenutke, a rezultati pokazuju da je adidas imao 917 hiljada spominjanja #allin na Twitteru tokom prvenstva – što je tri puta više od bilo kojeg drugog brenda.
adidas Football je ostvario najveći porast zajednice na društvenim medijima (među sportskim brendovima) tokom Svetskog fudbalskog prvenstva i to za 14.5%2. Share of voice na svim najvažnijim platformama društvenih medija je takođe bio za 22 boda veći nego od prvog sledećeg konkurentskog sportskog brenda.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!