today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Action Global Communications razvija potpuno integrisanu strategiju komunikacija

SVET – Action Global Communications prenosi svoj strateški pristup u oblasti odnosa sa javnošću i komunikacija u zemljama u razvoju u digitalni svet preko Action Digital. Action Digital i Action Global Communications će od sada zajedno razvijati u potpunosti integrisane strategije komunikacija prilagođene potrebama klijenata, što će klijentima omogućiti da prošire svoje domete, uključe svoje kupce, pojačaju uticaj svog brenda i ostvaruju rast poslovanja na tržištima u razvoju.

Kompanija je davno uvidela da, posebno u zemljama u razvoju koje toliko dobro poznaje, društvene mreže i drugi onlajn kanali ne samo da rastu velikom brzinom, već ubrzano postaju izvor informacija od poverenja u mnogim zemljama širom regiona i čine dodatak, ili u pojedinim slučajevima zamenu za tradicionalne medije. To znači da onlajn i društveni mediji nisu samo „drugi kanali“ koje treba uzeti u obzir, već ekstenzije postojećih medijskih strategija koje podrazumevaju konsolidovan i integrisan pristup. Ovaj pristup predstavlja revolucionarnu promenu za brendove koji teže da ostvare jače veze sa potrošačima i drugim zainteresovanim stranama u Centralnoj i Istočnoj Evropi, na Balkanu, na prostoru Zajednice nezavisnih država, na Kavkazu, u Centralnoj Aziji, na Bliskom istoku i u Severnoj Africi.

“Onlajn svet pruža neograničene mogućnosti za istovremeno uključivanje učesnika koji se nalaze u više zemalja, ali uspeh zavisi od toga kako se ovi kanali koriste“, izjavio je Chris Christodoulou, generalni direktor Action Global Communications. “Pristup Action Digital se oslanja na tri osnovna stuba; počinje sa našom mrežom – dugogodišnjim lokalnim prisustvom. Drugi stub je podrška koju pruža centralni stručni tim specijalista u oblasti digitalnih komunikacija. Treći stub su znanje i iskustvo koje omogućavaju da se sjedine svi delovi slagalice – digitalni svet, komunikacije, znanje u oblasti kulture i marketinga – kroz našu dokazanu strukturu u kojoj se svi elementi centralno koordinišu kako bi se omogućio objedinjujući i integrisan pristup.”

U savremeno doba, kada ljudi koriste sve više informacija i na meti su brojnijih sadržaja i informacija nego ikada ranije, pouzdano prisustvo na internetu treba da zauzme značajno mesto u svakoj kampanji koja želi da stekne značajnu poziciju u zemljama u razvoju. Potrebno je globalno definisati jedinstveni ton i identitet brenda, a kako će se prilagoditi lokalnom nivou zavisi od lokalnih saznanja i stručnosti kako bi se razvila smislena veza.

Jarik Karepov, direktor marketinga Action Digital, je izjavio: “Mi pružamo novi uvid u digitalni marketing koji se zasniva na proverenoj regionalnoj strategiji i na lokalnoj stručnosti. Pomažemo klijentima da pomere granice svog onlajn prisustva da bismo omogućili da njihove javnosti ustanu, slušaju i da steknu trajan utisak koji će ih pridobiti i zadržati u razgovoru o brendu na dugi rok.”

U centrali se nalazi raznovrstan tim iskusnih stručnjaka u oblastima digitalnih, onlajn komunikacija i marketinga. Ovaj tim će upravljati mrežom lokalnih eksperata, od kojih su svi dobro obučeni u svim aspektima implementacije onlajn strategija u preko 40 zemalja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!