SVET – Action Global Communications prenosi svoj strateški pristup u oblasti odnosa sa javnošću i komunikacija u zemljama u razvoju u digitalni svet preko Action Digital. Action Digital i Action Global Communications će od sada zajedno razvijati u potpunosti integrisane strategije komunikacija prilagođene potrebama klijenata, što će klijentima omogućiti da prošire svoje domete, uključe svoje kupce, pojačaju uticaj svog brenda i ostvaruju rast poslovanja na tržištima u razvoju.
Kompanija je davno uvidela da, posebno u zemljama u razvoju koje toliko dobro poznaje, društvene mreže i drugi onlajn kanali ne samo da rastu velikom brzinom, već ubrzano postaju izvor informacija od poverenja u mnogim zemljama širom regiona i čine dodatak, ili u pojedinim slučajevima zamenu za tradicionalne medije. To znači da onlajn i društveni mediji nisu samo „drugi kanali“ koje treba uzeti u obzir, već ekstenzije postojećih medijskih strategija koje podrazumevaju konsolidovan i integrisan pristup. Ovaj pristup predstavlja revolucionarnu promenu za brendove koji teže da ostvare jače veze sa potrošačima i drugim zainteresovanim stranama u Centralnoj i Istočnoj Evropi, na Balkanu, na prostoru Zajednice nezavisnih država, na Kavkazu, u Centralnoj Aziji, na Bliskom istoku i u Severnoj Africi.
“Onlajn svet pruža neograničene mogućnosti za istovremeno uključivanje učesnika koji se nalaze u više zemalja, ali uspeh zavisi od toga kako se ovi kanali koriste“, izjavio je Chris Christodoulou, generalni direktor Action Global Communications. “Pristup Action Digital se oslanja na tri osnovna stuba; počinje sa našom mrežom – dugogodišnjim lokalnim prisustvom. Drugi stub je podrška koju pruža centralni stručni tim specijalista u oblasti digitalnih komunikacija. Treći stub su znanje i iskustvo koje omogućavaju da se sjedine svi delovi slagalice – digitalni svet, komunikacije, znanje u oblasti kulture i marketinga – kroz našu dokazanu strukturu u kojoj se svi elementi centralno koordinišu kako bi se omogućio objedinjujući i integrisan pristup.”
U savremeno doba, kada ljudi koriste sve više informacija i na meti su brojnijih sadržaja i informacija nego ikada ranije, pouzdano prisustvo na internetu treba da zauzme značajno mesto u svakoj kampanji koja želi da stekne značajnu poziciju u zemljama u razvoju. Potrebno je globalno definisati jedinstveni ton i identitet brenda, a kako će se prilagoditi lokalnom nivou zavisi od lokalnih saznanja i stručnosti kako bi se razvila smislena veza.
Jarik Karepov, direktor marketinga Action Digital, je izjavio: “Mi pružamo novi uvid u digitalni marketing koji se zasniva na proverenoj regionalnoj strategiji i na lokalnoj stručnosti. Pomažemo klijentima da pomere granice svog onlajn prisustva da bismo omogućili da njihove javnosti ustanu, slušaju i da steknu trajan utisak koji će ih pridobiti i zadržati u razgovoru o brendu na dugi rok.”
U centrali se nalazi raznovrstan tim iskusnih stručnjaka u oblastima digitalnih, onlajn komunikacija i marketinga. Ovaj tim će upravljati mrežom lokalnih eksperata, od kojih su svi dobro obučeni u svim aspektima implementacije onlajn strategija u preko 40 zemalja.