Organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština organizuje danas od 18h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predavanje na temu „Brend“. Predavač je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer kompanije Beiersdorf u Srbiji, a u toku predavanja pokušaće da odgovori na pitanja – šta brend čini brendom, kako se gradi i kako opstaje.
Cilj projekta Škola poslovnih veština jeste da pruži mladima znanje i veštine s kojima se ne susreću u toku redovnog obrazovanja, a sve kako bi se smanjila nezaposlenost i kako bismo unapredili i što bolje iskoristili intelektualni potencijal mladih ljudi u zemlji. Neke od tema kojima se Škola poslovnih veština bavi su: preduzetništvo, liderstvo, diplomatski odnosi, komunikacija, odnosi sa javnošću, timski rad, psihologija uspeha, poslovna etika, ljudska prava, lokalni razvoj, demokratija.
Više informacija pronađite OVDE.