Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pragma: Najkomunikativniji političari i kompanije u 2014.

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u 2014. godini bili su ministri Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić i Bratislav Gašić, kao i ombudsman Saša Janković i poverenik za informacije Rodoljub Šabić, rezultat je predstavljenog istraživanja agencije Pragma „Novinar – Vaš prijatelj“.
Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Aleksandar Vulin, prema mišljenju ispitanih novinara, izdvojio se među javnim ličnostima koje su tokom prošle godine, na kvalitetan način, promenile imidž u odnosu na prethodni period. Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose sa medijima imali su Privredna komora Srbije, Zaštitnik građana, Poverenik za informacije od javnog značaja, Savet za borbu protiv korupcije, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Narodna banka Srbije, a od javnih preduzeća EPS.
U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija najbolje su komunicirali s medijima MK Mountain resort i Egzit, navodi se u istraživanju, a saopštila je agencija Pragma.
Među neprofitnim organizacijama, ispitani novinari su izdvojili Transparentnost Srbija, Turističku organizaciju Srbije, Narodni muzej, Kraljevski dom Karađorđević, NVO Nurdor i Jukom.
U kategoriji predstavnika privrednih i neprivrednih organizacija, u komunikaciji s medijima, najviše su se istakli Dragoljub Đorđević iz Advokatske komore Srbije, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Vlade Divac i Nemanja Nenadić iz „Transparentnosti“.
Organizovani događaj koji je, prema mišljenju novinara, obeležio prošlu godinu u Srbiji je Vojna parada „Korak pobednika“, održana povodom 70 godina od oslobođenja Beograda u Drugom svetskom ratu.
Reč je o tradicionalno, četrnaestom po redu, istraživanju stavova novinara srpskih medija „Novinar – Vaš prijatelj“ o kvalitetu odnosa s medijima i novinarima organizacija i javnih ličnosti u Srbiji. Istraživanje je sprovela PR agencija Pragma tokom decembra prošle i januara ove godine, a učestvovalo je 300 novinara.

Više informacija na sajtu agencije Pragma.

Autor karikature: Dušan Gađanski, saradnik PR agencije Pragma

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!