Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Neophodno je da promene koje se dešavaju u našem izuzetno dinamičnom okruženju prepoznamo, razumemo i prilagođavamo im se, da bismo mogli da unapređujemo našu ekspertizu i pružamo očekivanu stručnu podršku. Ipak, ono što je još važnije je potreba da kontinuirano razvijamo osećaj poverenja u struku i nas same, i da to poverenje opravdamo. Mi smo, ili bi bar trebalo da budemo, oni koji postavljaju standarde upravljanja komunikacijama, te sami moramo da služimo za primer. Zbog toga je potrebno da se iznova suočimo sa nepoverenjem i skepticizmom javnosti kada je naša struka u pitanju, a potom tim predrasudama i suprotstavimo. U godini pred nama važno je da osiguramo ne samo to da javnost primi poruku o značaju i vrednostima naše struke koju iz godine u godinu šaljemo, već i da nas tako iskreno i doživi.“ Sanja Burg, Digital and Corporate Communication Manager, L’Oréal Balkan
„Možda konačno treba da se suočimo sa problemom sopstvene reputacije, jer ako, u ovako izazovnim vremenima, kada se štedi na svemu i radi u veoma složenom okruženju, gde pogrešni koraci vrlo brzo mogu da imaju negativne posledice, budemo i dalje trošili vreme objašnjavajući šta radimo i ubjeđujući se oko vrednosti našeg posla, zapravo ćemo i dalje samo negirati našu struku. Struka komunikatora je multifunkcionalna i multidisciplinarna i zahteva šira znanja, pa zato nek naša novogodišnja odluka bude da radimo na sebi i svojoj reputaciji. Možda je upravo taj iskorak i najveći izazov struke u sledećoj godini.“ Marina Savić, rukovodilac korporativnih komunikacija za Srbiju i Makedoniju, Atlantic Grupa