REGION – Kampanja „Odobrile mame“ kompanije Atlantic Grupa za brend Argeta paštetu, koju je sprovela u regionu u saradnji sa agencijama Publicis Slovenia, Atlantic Media, Publicis Macedonia, Alert i MITA osvojila je srebrnu Euro Effie nagradu u kategoriji robe široke potrošnje. Ova kampanja ocenjena je kao najuspešnije implementirana u Evropi, a na osnovu rezultata prodaje i izgradnje reputacije brenda.
Zlato u ovoj kategoriji otišlo je u ruke agencijama MindshareGermany i Dokyo Hamburg za kampanju Axa Apollo, za klijenta Unilever.
Dobitnici 2014 EACA Euro Effies nagrada proglašeni su na ceremoniji u Briselu, a 26 nagrada podeljeno je agencijama iz osam država. Nemačka je bila najuspešnija, osvojivši polovinu nagrada, potom sledi Velika Britanija sa sedam i Holandija sa dve nagrade. Po jedna nagrada otišla je u Sloveniju, Francusku, Italiju, Švedsku i Letoniju. Nagradu Agencija godine osvojila je nemačka agencija thjnk ag.
Izvor: Marketing365